کد خبر: ۲۴۶۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

غرویان: حمله‌کنندگان از تریبون نماز جمعه محدود و در اقلیتند

استاد حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد حمله برخی از افراد به روحانی از تریبون نماز جمعه بیان داشت: اینها، چند نفر محدود هستند و اکثریت نبوده و در اقلیت هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: حجت الاسلام محسن غرویان در گفت و گو با این سایت خبری اضافه کرد: موضع گیری های این افراد سیاسی و شخصی است و نمی توان آن را به حساب تریبون نماز جمعه گذاشت

وی تصریح کرد: باید تدبیری اتخاذ شود که چنین مسائلی از نمازجمعه مطرح نشود چراکه این سخنان نشات گرفته از تصمیم گیری و غرض ورزی شخصی، حزبی و سیاسی است.

حجت الاسلام غرویان در ادامه گفت: نباید فضا را فضای خشنوت و تقابل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم گفت: به نظر من تاییدات مقام معظم رهبری نسبت به دکتر روحانی به اندازه کافی رسا است و تقابلی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه قم گفت: به نظر من تاییدات مقام معظم رهبری نسبت به دکتر روحانی به اندازه کافی رسا است و تقابلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه القای تقابل بین رهبری و رئیس جمهور شیطنت دشمنان است، افزود: باید بسیار دقیق باشیم که فریب این شیطنت ها را نخوریم، مطبوعات نیز باید مواظبت کنند که شیاطین نتوانند هدف شومشان را پیش ببرند.

غرویان در ادامه تاکید کرد: به نظر بنده، رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی کاملا هماهنگ هستند و رهبری رئیس جمهور را تایید می کنند.

استاد حوزه افزود: دکتر روحانی متانت و وزانت بسیار مطلوبی داشته و دارد و مردم از این مسئله بسیار خوشحالند.

غرویان افزود: کسانی در صدد جوسازی و متشنج کردن اوضاع هستند، مطبوعات نباید به این مسئله کمک کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین