کد خبر: ۲۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۴ - ۱۰:۱۰

تجمع بسيج فرهنگيان تهران در مقابل كميسيون ملي يونسكو

آفتاب‌‌نیوز : سازمان بسيج فرهنگيان تهران بزرگ در بيانيه‌اي كه در اين تجمع قرائت شد اعلام داشت: جهان اسلام در قرن حاضر شاهد تحولات و دگرگوني‌هاي شگفت‌آوري بوده كه نشان از آگاهي و بيداري حق طلبانه اسلام است.

در بخش‌هايي از اين بيانيه آمده است: موضوع فناوري هسته ای ايران و دستيابي به اين پيشرفت اساسي مايه حيرت جهانيان و طرح توطئه و فتنه‌هاي استكبار جهاني عليه انقلاب اسلامي شده است. ما فرهنگيان بسيجي حمايت همه جانبه خود را از موضع حق طلبانه ايران اسلامي در دستيابي به فناوري صلح آميز انرژي هسته ای اعلام مي‌داريم.

اين بيانيه مي‌افزايد: ما فرهنگيان به عنوان قشري از امت اسلامي ايران در راستاي فرمايشات رهبر معظم انقلاب آمادگي خود را جهت حضور فعال در طرح‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي پيرامون انرژي هسته ای اعلام مي‌داريم. ما فرهنگيان تمامي توان و تلاش خود را جهت تشويق برنامه‌هاي هسته‌ ای در جمع دانش آموزان به كار خواهيم برد.

در ادامه اين بيانيه آمده است: ما فرهنگيان ضمن اعلام انزجار از مواضع استكباري آمريكاي جهانخوار و اسراييل غاصب آمادگي خود را در دفاع از مواضع حق طلبانه ايران اعلام مي‌داريم. ما فرهنگيان با تاسي از شخصيت والاي شهداي انقلاب و خصوصا شهيد فهميده متعهد مي‌شويم در تربيت دانش آموزان بر اساس مباني تعليم و تربيت اهتمام ورزيم.

در خاتمه اين بيانيه آمده است: ما خواهان حمايت همه جانبه و رعايت كليه‌ حقوق ايران در دستيابي كامل از دانش هسته ای تا توليد آن هستيم.

به گزارش ايسنا، سرهنگ جابر فضلي، رييس سازمان بسيج فرهنگيان استان تهران ضمن قرائت بيانيه نسخه‌اي از آن را به مسئول دفتر رياست نمايندگي يونسكو در تهران تحويل داد.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین