کد خبر: ۲۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۸

جمعيت ايثارگران: وزیری معرفی شود که این بار رای بیاورد

آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، "عليرضا سربخش" در پايان نشست هفتگي شوراي‌مركزي اين جمعيت گفت: بهترين معيارهاي اعلامي رييس جمهور درانتخاب همكاران ، اعتقاد به حكومت ديني، كارآمدي توانمندي ، ساده زيستي،صداقت،سلامت و پاكي بوده است كه مناسب است مشاوران رييس جمهوري و نمايندگان مجلس اين معيارها رادرانتخاب و راي اعتماد خود مورد توجه قرار دهند.

وي در بخش ديگري از سخنانش، دستگاههاي اطلاع رساني دولت را به سستي در انعكاس فعاليت‌هاي انجام شده دولت متهم كردو گفت : در سفر اخير رييس جمهوري به استان خراسان جنوبي ، تصميمات مهمي براي حل مشكلات منطقه اتخاذ شد كه به دليل فقدان استراتژي رسانه‌اي ، كاري در راه انعكاس آن به افكار عمومي صورت نگرفت .

سربخش گفت:اگر اقدام ارزنده صداوسيما در انعكاس اين اقدامات مهم نبود ، افكارعمومي هيچگاه در جريان اقدامات دولت قرار نمي‌گرفت.

اين عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي پيشنهاد كرد برنامه‌اي جامع جهت انعكاس اقدامات دولت تدوين شود.

وي گفت : بحران اعتماد و سردي روابط مردم با بخشي از حاكميت از زمان دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات آغازشد و بدون ترديد دولت نهم ، روابط حاكميت با مردم را قوت خواهد بخشيد.

سربخش گفت : آنگونه كه از عملكرد دولت مشهود است ، دولت نهم بنا دارد هرآنچه مي‌تواند ارتباط خود را با مردم افزايش داده و شكاف بين دولت و مردم را رفع كند و در اين راه به مطالبات و مشكلات مردم پاسخگو باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین