کد خبر: ۳۱۶۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۸۴ - ۲۳:۲۷

مرد 54 ساله،خواستگار 70 ساله اش را کشت!

آفتاب‌‌نیوز : 24 مهرماه سال 82 كشف جسد زن 70 ساله‌اي به نام ستاره معروف به سارا از طريق پسرش به ماموران اطلاع داده شد و دقايقي بعد گروهي از ماموران همراه پزشك جنايي در خانه زن تنها در خيابان جمال زاده تهران حاضر شدند. 

ماموران پس از ورود به خانه با جسد سارا در حالي كه كيسه‌اي روي سرش كشيده شده بود و جراحاتي نيز بر روي صورتش مشاهده مي‌شد، روبرو شدند. 

كارآگاهان در ابتدا تصور مي‌كردند زن سالمند خودكشي كرده است اما در ادامه بررسي‌ها مشخص شد پس از مرگ سارا مقداري از طلاهايش نيز به سرقت رفته است. 

با مشخص شدن موضوع سرقت ماموران احتمال قتل سارا را مطرح كردند كه اين احتمال با اعلام نظر پزشكي قانوني مبني بر خفگي اين زن قوت گرفت. 

در حالي كه هيچ سرنخي از قاتل در دست نبود، چاپ خبر قتل در صفحه حوادث روزنامه‌ها باعث شد فردي با مراجعه به اداره آگاهي كرج آدرس قاتل را تحويل ماموران دهد. ماموران پس از اطلاع، متهم 54 ساله به نام حميدرضا را در كرج دستگير كرده و در بازرسي خانه او يك قبضه سلاح كمري كشف شد. 

متهم درباره قتل گفت:چندي پيش با مقتول آشنا شده و با او رابطه برقرار كردم.روز جنايت مقتول از من خواست كه با او ازدواج كنم.من نپذيرفتم. او يك سيلي به من زد عصباني شدم. سرش را به چارچوب در كوبيدم و يك ملافه انداختم روي سرش، سپس رختخواب‌ها را روي او گذاشتم و خفه‌اش كردم. بعد از قتل سارا طلاهايش را از روي ميز سرقت كردم. 

در حالی که اولياي دم ،تقاضاي قصاص متهم را داشتند،متهم تقاضای عفو کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین