کد خبر: ۳۲۴۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
جلالی در جمع خبرنگاران؛

ماموریت کمیسیون ویژه برجام تنها ارائه گزارش به صحن بود

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت: ماموریت کمیسیون ویژه بررسی برجام تنها ارائه گزارش به صحن علنی مجلس بود و هم اکنون کل این کمیسیون پایان یافته است.
آفتاب‌‌نیوز : کاظم جلالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که طرح اقدام متناسب و متقابل جمهوری اسلامی ایران برای اجرای برجام در کمیسیون ویژه برجام بررسی نشد، اظهار داشت: تصور شما این است که کمیسیون برجام وجود دارد در حالی که کمیسیون ویژه برجام پس از ارائه گزارش نهایی به صحن دیگر وجود خارجی ندارد.

وی اضافه کرد: پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام، علی لاریجانی رییس مجلس از اعضای آن تشکر کرد و عمر کمیسیون برجام تمام شد.

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: کمیسیون ویژه بررسی برجام همان طور که از نامش پیداست برای ارائه گزارش در مورد برجام تشکیل شده و ماموریت دیگری ندارد . پس ما نمی توانستیم طرح اجرای برجام را به این کمیسیون ارجاع دهیم.

جلالی با تاکید بر این که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابتدای بحث هسته ای موضوع را دنبال می کرده، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ابتدا در جریان این موضوع بوده و جلسات مختلفی را با تیم های مذاکره کننده گذاشته است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: اگر اعضای کمیسیون برجام علاقه مند هستند این کمیسیون باقی بماند باید طرح بدهند و این طرح در مجلس تصویب شود.

این خبر در حال تکمیل است...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین