کد خبر: ۳۵۰۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

نگرانی‌هایی که باعث نامزدی یک پزشک در انتخابات مجلس شد

دکتر علی نوبخت نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در تهران درباره دلایل نامزدی خود گفت: خدمتگزاری در كسوت پزشكی و استاد دانشگاهي را برای تلاش در جهت حل مشکلاتی که زندگی مردم را تهديد می‌كند، رها کرده‌ام. وی معتقد است که آسيب‌های اجتماعی زندگی تک‌تک‌ شهروندان ایرانی را تهديد می‌كند و رای رسيدن به توسعه پايدار در همه حوزه‌ها بايد به توسعه ‌همه‌جانبه برسيم‌ كه مهمترين فاكتور توسعه، سلامت روحی و جسمی شهروندان‌ است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- دکتر علی نوبخت، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حاشیه گردهمایی اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در گفت‌وگوی اختصاصی با «آفتاب»  با بيان اينكه  اطلاع راسخ از آسيب‌هايي كه مردم ايران را تهديد مي‌كند باعث حضورم در انتخابت شده است، تصريح كرد: خدمتگزاری در كسوت پزشكی و استاد دانشگاهی را برای كار مهمتر   و برای جلو گیری از خطراتی كه زندگی مردم را تهديد می‌كند رها کرده‌ام و آن نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
 
وي تاكيد كرد: آسيب‌های اجتماعی كه ملت ايران با آن گريبانگير است و زندگی تك تك افراد را تهديد می‌كند مرا برای وارد‌شدن به عرصه انتخابات ترغيب كرده است و با تمام توان برای حل اين مشکلات تلاش خواهم كرد.

نوبخت با اشاره به طرح نظام سلامت خاطرنشان كرد: یکی از طراحان نظام سلامت در دوره پیشین مسئولیتم هستم  و عدم توانايی پرداخت هزينه درمان و گروگانگيری اجساد روح مرا بسيار آزارده می‌كرد‌ لذا طرح نظام سلامت را برنامه‌ريزی كردم هر چند در دولت تدبير و اميد بخش‌هايی از اين طرح به مرحله اجرایی رسيده  ولی برای تحقق همه اهداف اين طرح نياز به قوانين در مجلس شورای اسلامی است و با انتخاب مردم در تحقق اين امر مهم با تمام توان تلاش خواهم کرد.

علی نوبخت با بيان اينكه توسعه پايدار اهداف اصلی و مهم برای ايران ١٤٠٤ است افزود: برای رسيدن به توسعه پايدار در همه حوزه‌ها بايد به توسعه ‌همه‌جانبه برسيم‌ كه مهمترين فاكتور توسعه، سلامت روحی و جسمی شهروندان‌ است؛ اين در حالي است كه ٢٨ درصد مردم ايران دچار افسردگی و اضطراب و استرس هستند كه كارآمدی مردم را تهديد می‌كند لذا برای برون‌رفت از چنين مشکلاتی و برای رسيدن به جامعه پويا نياز به برنامه‌ريزی دقيق و كارمد برای حل اين معضل اجتماعی داريم.

اين استاد دانشگاه خاطرنشان كرد: برای حل مسائل كشور علاوه‌بر عنايت و لطف خدا نياز به همكاری و هماهنگی مجموعه كارگزاران نظام‌، روحانيون‌، قوای نظامی‌، دولت، قوه قضاييه و مجلس است كه با انتخاب شايسته مردم عزيز و بزرگوار و با همدلی و همسويی اين مشكلات حل خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
0
10
باید بهش جایزه داد با این حس مسئولیت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین