کد خبر: ۳۷۴۵۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
محمد هاشمی در گفت‌و‌گو با «آفتاب» مطرح کرد:

واکنش به تصمیم بیت‌امام(ره) درباره جنجال‌سازان سخنرانی‌ها/درخواست از مقامات امنیتی

عضو هیات موسس حزب کارگزاران با بیان اینکه رفتار اخلاقی بهترین روش در مواجهه با اتفاقات و مسائل روز جامعه است، گفت: اگر همه اعم از عام و خاص‌، مسئول و غیرمسئول به چنین روشی پایبند باشند قطعا مشکلات کشور حل خواهد شد و شاهد خیلی از اتفاقاتی که امروز در جامعه رخ می دهد و آثارشان همچنان باقی مانده است‌، نخواهیم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمد هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» درباره تصمیم بیت امام(ره) در مورد جنجال‌آفرینان سخنرانی واکنش به تصمیم بیت‌امام(ره) درباره جنجال‌سازان سخنرانی‌ها/درخواست از مقامات امنیتیسید‌حسن‌خمینی به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب، گفت: اینکه بیت امام اعلام کرده‌اند به سبب حفظ وحدت اسلامی و انسجام ملی نمی‌خواهند اسامی جنجال‌سازان را منتشر کنند نشات‌گرفته از رفتار اخلاقی این خاندان تلقی می‌شود که تکیه بر مرام و منش بزرگ این خاندان یعنی شخص امام خمینی دارد.
 
به گزارش آفتاب، عضو هیات موسس حزب کارگزاران با بیان اینکه رفتار اخلاقی بهترین روش در مواجهه با اتفاقات و مسائل روز جامعه است، گفت: اگر همه اعم از عام و خاص‌، مسئول و غیرمسئول به چنین روشی پایبند باشند قطعا مشکلات کشور حل خواهد شد و شاهد خیلی از اتفاقاتی که امروز در جامعه رخ می‌دهد و آثارشان همچنان باقی مانده است‌، نخواهیم بود.
 
او در حین حال از مسئولان و مقامات امنیتی درخواست کرد که با حفظ نظم عمومی جامعه‌، امنیت را در فضای جامعه چون همایش‌ها، سخنرانی‌ها و جلسات برقرار کنند و افزود: در این کشور هرکسی یک مسئولیت و وظیفه‌ای برعهده دارد که باید به آن متعهد باشد. در غیر این صورت اگر هرکسی بخواهد به دلخواه خودش عمل کند اداره جامعه غیرممکن می‌شود. بنابراین هیچ مسئولی نباید از وظایف خود کوتاهی کند.
 
رییس اسبق سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه جامعه ما زیربنای اسلامی و اخلاقی دارد، اعلام کرد: اصل اخلاق انسانی و همچنین مبانی اسلامی ایجاب می‌کند که همه افراد چه مسئول و چه عامه به قانون احترام بگذارند و در تمامی امور اخلاق‌مدارانه رفتار کنند و اگر کسی متعهد به این اصل نباشد مطمئنا با مبانی اسلامی و اخلاق انسانی فاصله دارد.
 
به گفته او، اینکه بیت امام(ره) با درنظر گرفتن اخلاق اسلامی خواستند تا از افشای اسامی ممانعت کنند یک رفتار پسندیده است. البته این موضوع منافاتی با ورود مسئولان به مساله جنجال‌سازی‌ها در سخنرانی‌ها نیست هرچند که این برخوردها و مراقبت‌ها نباید منتهی به هرج و مرج در جامعه شود. چراکه برخورد با جنجال‌سازان به جهت حفظ نظم و آرامش در جامعه است.
 
هاشمی در ادامه به بیان خاطره‌ای از امام(ره) اشاره کرد و گفت: خاطرم است که در زمان بمب‌باران پناهنگاهی در جماران برای حفظ جان امام در نظر گرفته شده بود و مسئولان همیشه از امام می‌خواستند تا در زمان آژیر قرمز به پناهگاه بروند اما امام حاضر نبودند به آنجا بروند. می‌گفتند شما به وظیفه خودتان عمل کردید و من هم به وظیفه خودم عمل می‌کنم. این یعنی آنکه در یک جامعه باید همه به وظایف خودشان عمل کنند اگر آن روز امام(ره) حاضر نشدند به پناهگاه بروند در واقع می‌خواستند نشان بدهند که همگی در برابر قانونی و منافع ملی یکسان هستند که باید این موضوع همواره مورد توجه مسئولان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
1
20
این اشخاص رامعرفی کنیدتامردم اونهارابشناسندوهویتشان مشخص بشه ازچی میترسیریک باربرای همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
شاید شما نشناسید دوست عزیز
Naser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
تف به کسانی که در صدد هستند که بیت امام را وارد بازیهایی بکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
1
این داستان کلا دروغه دارن سیاه نمایی ومظلوم نمایی میکنند!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین