کد خبر: ۳۷۵۴۶۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
نتیجه بازگشت اصولگرایان به احمدی‌نژاد چیزی جز شکست نخواهد بود

بازی تندروها برای انتخابات 96؛ جنجال‌ علیه دولت روحانی و دعوت از احمدی‌نژاد

عضو اصلاح‌طلب خانه احزاب با اشاره به تحرکات اخیر اصولگرایان علیه دولت روحانی و زمزمه‌های حضور مجدد احمدی‌نژاد در انتخابات، گفت: اصولگرایان با احمدی‌نژد یا بدون او در انتخابات بعدی شکست خواهند خورد. بنابراین چه بهتر که به جای بازگشت به احمدی‌نژاد برای رسیدن به منافع مقطی و انتخاباتی بهتر است ساز و کار خود را تغییر داده و هم سو با منافع ملی تصمیم‌گیری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- حسین کاشفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «آفتاب‌نیوز» با اشاره به سخنان اخیر نوبخت درباره اتاق‌ها فکر تخریبی علیه بازی تندروها برای انتخابات 96؛ جنجال‌ علیه دولت روحانی و دعوت از احمدی‌نژاددولت، گفت: اصولگرایان می‌خواهند به هر نحوی با جنجال‌سازی رسانه‌ای علیه دولت روحانی و در کنار آن دعوت از احمدی‌نژاد همایش‌ها و به راه انداختن سخنرانی‌های انتخاباتی‌، مصایب‌، مشکلات و مسائلی که دولت دهم برای کشور به بار آورد را بپوشانند. به خیالشان مردم فراموش می‌کنند احمدی‌نژاد و دولت‌های او چه عملکرد و دستاوردی برای کشور داشت.

به گزارش «آفتاب‌نیوز»، این فعال سیاسی اصلاح‌طلب که اعتقاد دارد عملیات‌های تخریبی علیه دولت روحانی به صورت سازماندهی شده انجام می شود، اعلام کرد: مردم اتفاقات گذشته و فسادهای کلانی که در دولت دهم رخ داد را فراموش نکردند و در عین حال از اقدامات دولت روحانی که باعث گشایش فضای بین‌المللی و نیز تثبیت برخی موضوعات مهم در کشور شده حمایت می‌کنند. بنابراین به نظر نمی‌رسد که اسیر این عوام‌فریبی‌ها بشوند.

عضو اصلاح‌طلب خانه احزاب انتخابات آینده ریاست‌جمهوری را این چنین پیش‌بینی کرد که «‌در این فرصت باقی مانده دولت باید شرایط را به‌گونه‌ای رقم بزند تا احساس امنیت روانی به ویژه در حوزه اقتصادی برای مردم و سرمایه‌گذاران فراهم شود تا خدایی ناکرده زمینه تکرار آن اتفاقاتی که در دولت دهم رخ داد ایجاد نشود؛ از جمله فسادهای بزرگ مالی که حالا شکل سازماندهی‌شده به خود گرفته‌اند و همچنین مصایب گوناگون و مختلف اجتماعی و سیاسی که اساسا منافع ملی را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

کاشفی در ادامه با بیان آنکه اصولگرایان با سازوکاری که در‌پیش‌گرفته‌اند و اتاق‌های فکر تخریبی که علیه دولت روحانی راه انداخته‌اند نمی‌توانند مانند گذشته از طریق عوام‌فریبی به موفقیت برسند، اعلام کرد: اصولگرایان با احمدی‌نژاد یا بدون او در انتخابات بعدی شکست خواهند خورد. بنابراین چه بهتر که به جای بازگشت به احمدی‌نژاد برای رسیدن به منافع مقطی و انتخاباتی بهتر است ساز و کار خود را تغییر داده و همسو با منافع ملی تصمیم گیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
3
12
اصولگرایان برای مردم ایران تمام شدند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
دقیقا در دوران دوم خرداد اصلاح طلبان همین نظر را داشتند که منجر به روی کار امدن دوباره اصولگرایان شد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
6
3
باشه به همین حیال باشبد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
9
2
آقای کاشفی اولا هیچ کس به اندازه شما اصلاح طلبان عوام فریب نیست ثانیان مردم که از دولت نهم ، دهم شناخت دارند پس شما خوشحال باشید که آقای احمدی نژاد مطرح شود وبیاید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
0
ملت به کسی که دروغ بگوید و وعده های کذب و قانونمدار نباشد رای نمیدهند.مثلا احمدینژاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
0
من متحیرم از رفتارهای جاهلانه هواداران دولت قبل و خود آقای احمدی نژآد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
آقای صالحی شما که می گویید مردم احمدی نژاد را می شناسند ومی دانند چه بلایی بر سر کشور آورده پس چرا از آمدنش می ترسید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین