کد خبر: ۳۸۰۶۱۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
محمد‌جوا حق‌شناس در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز» مطرح کرد:

مخالفان در حال سازماندهی فضای‌ مجازی‌ علیه دولت/توصیه به دولت

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: حجم تخریب‌ها علیه دولت هیچ تناسبی با تخلف چند مدیر ارشد دولتی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- محمد‌جواد حق‌شناس عضو شورای مرکی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با «آفتاب‌نیوز»‌ با اشاره به این که تعداد زیادی مخالفان در حال سازماندهی فضای‌ مجازی‌ علیه دولتاز مدیران دولتی خالصانه و بدون کمترین چشم‌داشتی در حال خدمت هستند، اظهار کرد: ما حدود 5 هزار مدیر ارشد در حوزه دولت داریم که در سخت‌ترین شرایط به ارث‌رسیده از دولت قبل در حال فعالیت هستند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه تصریح کرد: اما وقتی صحبت از تخلف مدیران دولتی می‌شود فقط نام تعدادی از مدیران عامل بانک‌ها، صندوق توسعه ملی و چند شرکت اقتصادی بزرگ به میان می‌آید که تعداد آن‌ها به ده نفر هم نمی‌رسد. 

این فعال سیاسی درباره اینکه چرا این حجم از تخریب انجام می‌شود و مساله فیش‌های حقوقی بزرگ‌نمایی می‌شود، گفت: عده‌ای هدفمند دولت را تخریب می‌کنند و سازماندهی‌شده منتظرند دولت اشتباهی کند تا به وسیله رسانه‌های خود، به دولت هجوم بیاورند. این حجم از تبلیغات مخالفان دولت هیچ تناسبی با حجم تخلفات ندارد؛ البته که بستر قانونی برای دریافت این حقوق‌ها هم وجود داشته ولی دریافت آن خلاف مصلحت و انصاف بوده است.

حق‌شناس در ادامه با بیان این که مخالفان دولت در حال مدیریت فضای مجازی علیه دولت هستند، خاطرنشان کرد: با این وجود دولت هم در مقابل عذرخواهی کرده و حتی مدیران ارشدی که حقوق‌های نامتعارف دریافت می‌کردند را عزل کرده است‌. این اقدامات مناسب بود ولی دولت باید ارتباط بهتری با افکار عمومی داشته باشد و اقدامات خود را برای مردم شرح داده و به سوالات آن‌ها پاسخ دهد. زیرا مخالفان توانسته‌اند از مساله حقوق‌های نامتعارف سوءاستفاده و تبلیغات گسترده‌ای را علیه دولت در فضای مجازی انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
1
5
سلام.

مردم عزیز اگاهند ومیدانندبه خاطر یک بی نماز درب مسجد را نمیبندند

دولت ابتدا باید تیم رسانه ای خود را قوی کند سپس

دولت ودولتمردان هم بایداز فضای مجازی اقدامات وپیشرفتهای مختلف را برای مردم فهیم بیان کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
4
اگر دكتر روحاني محبوب همه مديران را نيز عزل كند دلواپسان بازهم طلبكار خواهند بود زيرا آنها نيت شان فشار روزانه براي تصميمات عجولانه دولت است.
خوب دولت اقدمات پسنديده خود را در قبال مديران دنيا طلب انجام داد حالا ديگر قوا هم اگر نقصي يا ايرادي مشاهده مي كنند بسم ا...
مورچه چي هست كله پاچه اش چي باشه. مگر اينها چند نفرند تا فضاي مجازي عليه دولت تدارك ببينند.
اولا كساني كه در فضاي مجازي سير مي كنند اگر در استخدام بنگاه دلواپس نشان نباشند انسانهاي فهيمي هستند پس اگر هزاران مطلب هم در فضاي مجازي منتشر كنند. طرفداران دكتر روحاني به آنها توجهي نخواهد كرد و يك كلمه خواهند گفت نچ!!!!
ثانيا تا خودشان فيش هاي دريافتي شان را (نه حكم كارگزيني و يا فقط حقوق) بلكه كل دريافتي ماهانه شان را در معرض ديد عموم قرار ندهند - كه قرار نخواهند داد- كسي به حرفهايشان تره هم خرد نخواهند كرد.
ثالثا براي ايجاد فضاي مجازي خيلي دير شده است. اين تيرشان كه به سنگ خورد و دولت برخورد قاطعي كرده و تا آخر ادامه خواهد داد. ديگه دستشان خالي است. چون در فضاي مجازي نوبت اصلاح طلبان هست كه تخلفات دهها هزار ميلياردي دلواپسان را بريزند بيرون. كه آقايان را دوباره ببرند تو لاك دفاعي
و قص علي هذا.... آخيش آنموقع نوبت حركات موزون است و بيا و ببين!!!!
parastoo kia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
معذرت خواهی عذر بدتر از گناه است. اولااگر فکر نکردند زیاد مگیرند چرا این همه سال وبا این وضع معیشت مردم منتظر بودند کسی از خواب خرگوشی بیدارشون کتد که تازه معذرت بخواهند دست مریزادهمه حقوق بگیران باید سطح حقوقشان تانزدیک یک حقوق معمولی برسه یک حق التدریسی دکترا ساعتی یازده هزار تومان میگره تابستون حقوق داره نه بیمه داره ولاغیر این نه عدالت است نه انسانیت مردم معمولی دارند پوست میاندازن نیاز به عذر خواهی ندارند نیاز به عمل قاطع دارند تا ببینند بعضیها خونشان رنگین تر نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
0
0
آقای حق شناس نه تنها کسانی که حقوق نجومی گرفته اند و دستور پرداخت آنها را داده اند باید بر کنار شوند بلکه کسانی که با تصویب چنین قوانین ظالمانه ای اموال بیت المال را حاتم بخشی کرده ان باید مجازات شوند و فکر نکنید که این فیشهای حقوقی چیز کمی است
میرجعفر موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
0
0
دکترجان سلام بنده بازنشسته فرهنگی با مدرک کاشناسی وبارتبه عالی وحقوق یک ششصد هستم اگرمیتونید ما بازنشستگان را هم به یاد دولت محترم تدبیر وامید بیندازید زندگیمون متلاشی شده وشرمنده خانواده هستیم با تشکرواحترام میرجعفرموسوی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین