کد خبر: ۴۳۴۴۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

پاکسازی شریان‌ها با یک دستورالعمل طبیعی

شریان ها نوعی از رگ های خونی هستند و وظیفه اصلی آنها انتقال خون حاوی اکسیژن از قلب به قسمت های مختلف بدن محسوب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
شریان ها بازیگرانی کلیدی برای عملکرد درست تمامی سیستم های بدن انسان محسوب می شوند. در همین راستا به منظور حفظ سلامت و ادامه حیات نیازمند محافظت از شریان ها و حفظ سلامت آنها هستیم.

به منظور محافظت از خود در برابر بیماری های قلبی عروقی، سکته مغزی و حملات قلبی نیازمند محدود کردن مصرف مواد غذایی فرآوری شده، فست فودها، و غذاهای سرشار از چربی هستید زیرا سلامت سیستم قلبی عروقی را از بین می برند.

به گزارش عصرایران به نقل از "آل ابوت هلثی فود"، با استفاده از یک دستورالعمل طبیعی می توانید به پاکسازی شریان ها کمک کرده و از شر تشکیل چربی بیش از اندازه در خون نیز خلاص شوید.


مواد لازم:

هشت عدد لیمو

چهار لیتر آب

یک تکه زنجبیل (به اندازه چهار سانتیمتر)

هشت حبه سیر


دستورالعمل:

ابتدا، لیموها را به خوبی بشورید و سپس به قطعات کوچک برش بزنید.

زنجبیل و حبه های سیر را تمیز کنید و به همراه لیموها در یک مخلوط کن بریزید. تمامی مواد را به خوبی با هم ترکیب کنید و پس از آن ترکیب حاصله را در ظرفی تمیز بریزید.

سپس، آب را به این ترکیب اضافه کنید و آن را روی حرارت قرار دهید تا آب به جوش آید. پس از آن، ترکیب را در یک بطری شیشه ای تمیز بریزید.

این نوشیدنی را هر روز دو ساعت پیش از هر وعده غذایی با معده خالی مصرف کنید. برای کسب بهترین نتیجه، انجام ورزش سه تا چهار روز در هفته را نیز فراموش نکنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین