کد خبر: ۴۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

عرضه آلایش خوراکی دام به‌صورت فله ممنوع است

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان مرکزی گفت: عرضه آلایش خوراکی دام به‌صورت فله ممنوع بوده و مطابق با ضوابط قانونی با متخلفین برخورد خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر محمد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به بسته‌بندی آلایش خوراکی دام در اراک بیان کرد: در حال حاضر تمام آلایش خوراکی دام  در شهر اراک به صورت بسته بندی عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی در تمامی مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه از وظایف دامپزشکی کشور است .

وی اظهار کرد: در راستای هدف مذکور به منظور کنترل بیشتر و نظارت موثرتر و جلوگیری از تخلف های احتمالی و همچنین افزایش سطح بهداشت عمومی و در نتیجه سلامت جامعه، و نظر به پیشرو بودن اراک در حوزه بهداشت فرآورده‌های خام دامی، عرضه تمامی آلایش خوراکی دام شامل سیرابی، کله و پاچه، کلیه، دل و جگر در اراک فقط به صورت بسته بندی شده مجاز است. 

فتاحی افزود: بنابراین، عرضه آلایش خوراکی دام بصورت فله ممنوع بوده و مطابق با ضوابط قانونی با متخلفین برخورد خواهد شد .

وی در پایان ضمن تشکر از همکاری تمامی تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان در عرضه بهداشتی و بسته بندی این مواد افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی 1512 به اداره کل دامپزشکی اطلاع دهند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین