کد خبر: ۴۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۵ - ۱۱:۱۸
رضا خاتمی در نشست فصلی رؤسای مناطق جبهه مشارکت:

رایزنیهای هسته ای تنها از جبهه مشارکت برمی آمد

آفتاب‌‌نیوز :
خاتمی یادآور شد که بر مبنای چنین موقعیتی، جبهه مشارکت در دو ماه گذشته سلسله دیدارهایی را با چهره ها و تشکلهای احزاب مختلف برگزار کرده است که شامل دیدار با هاشمی رفسنجانی،حسن روحانی،مصطفی معین،سید محمد خاتمی،عزت الله سحابی،علی اکبر ناطق نوری، میرحسین موسوی،مهدی کروبی و نیز تعدادی از احزاب اصلاح طلب و حزب مؤتلفه بوده است. 

دبیرکل جبهه مشارکت دراین نشست، دیگر اقدامات انجام شده این حزب در ماههای اخیر را تشکیل کمیته برگزاری کنگره نهم در قالب یک ستاد و دفتر دائمی و نیز تهیه برنامه های کلان جبهه مشارکت برای اداره کشور در کمیسیون برنامه این حزب ذکر کرد و افزود که با بحث و بررسی این برنامه کلان در کنگره آتی جبهه مشارکت، اجماع لازم درباره مسایل اصلی کشور میان نیروهای این حزب بوجود آید. 
 
دبیرکل جبهه مشارکت در عین حال، ابراز امیدواری کرد که اصلاح طلبان با شکل دادن یک ائتلاف و برنامه ریزی مناسب بتوانند بر این محدودیتها غلبه کنند. 

در این نشست،«محسن میردامادی» رییس کمیسیون سیاست خارجی جبهه مشارکت نیز تحلیلی از آخرین وضعیت پرونده هسته ای ارایه کرد. همچنین، «سید صفدر حسینی» رییس دفتر دائمی انتخابات، «محمد علی سعدایی»رییس کمیته مالی، «حسین کاشفی» رییس کمیته برگزاری کنگره نهم و «هادی قابل» رییس کمیته امور مناطق جبهه مشارکت گزارشی از فعالیتها و برنامه های واحدهای تحت مسؤولیت خود ارائه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین