کد خبر: ۴۹۴۲۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
شکست ترامپ از اوباما در توئیتر

محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷+عکس

پست‌های اوباما مرتبط با راهپیمایی سفید‌پوستان نژادپرست در شارلوتزویل و تصاویر او با گروهی از کودکان از نژادهای مختلف محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ بوده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- رسانه‌های خبری گزارش داده‌اند که باراک اوباما رییس‌جمهوری سابق امریکا توانسته بیشترین محبوبیت را به دلیل توئیت‌هایش در سال ۲۰۱۷ میلادی در فضای مجازی از آن خود کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، پست‌های اوباما مرتبط با راهپیمایی سفید‌پوستان نژادپرست در شارلوتزویل و تصاویر او با گروهی از کودکان از نژادهای مختلف محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ بوده‌اند. 

سه توئیت از نه توئیت برتر سال ۲۰۱۷ از آن اوباما هستند. نکته جالب این که ترامپ توئیت‌هایش هیچ محبوبیت خاصی را کسب نکرده‌اند و در زمره محبوب‌ترین‌های ۲۰۱۷ نبوده‌اند. 

محبوب‌ترین توئیت اوباما عکسی از او در کنار کودکان از نژادهای مختلف بود که در متن مرتبط با آن نوشته بود هیچ‌کس متولد نمی‌شود که شخصی دیگر او را به دلیل پوست یا پیشینه نژادی یا دینی مورد نفرت قرار دهد. 

بیشترین ریتوئیت توئیت‌های ترامپ، مربوط به توئیتی از او علیه شبکه خبری سی ان ان با ۳۶۲ هزار ریتوئیت بود در حالی که بیشترین ریتوئیت توئیت‌های اوباما ۱.۷ میلیون‌بار اشتراک‌گذاری توسط کاربران بوده است که خود نشان‌دهنده محبوبیت بیشتر توئیت‌های اوباما در مقایسه با ترامپ است. 

توئیت‌های محبوب دیگر اوباما ستایش او از سناتور جان مک کین، در زمانی که او دچار سرطان بدخیم مغز شده بود؛ آن‌هم علیرغم اختلاف‌نظرهای سیاسی عمیقی که با او داشت. همچنین اوباما در توئیتی با تولد بایدن معاون‌اش شوخی کرده بود. 

محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ از کیست؟

محبوب‌ترین توئیت‌های سال ۲۰۱۷ از کیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
پیروزیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
0
1
چرا مطالب تون انقدر خوب اند؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
1
آقای اوباما از جمله مردان محترم و بزرگ است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین