کد خبر: ۵۱۲۶۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
نجفی گفته که "انتقادات به حرکات موزون دختران در مراسم شهرداری درست است"

توضیح شهردار تهران درباره رقص جنجالی دختربچه‌ها در برج میلاد/خبرنگار فارس: چرا اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید؟/نجفی: من هنرمندان را تشویق کردم/خبرنگار: بهتر نبود مراسم را ترک می‌کردید؟/نجفی: نه، چرا باید ترک می‌کردم+فیلم و عکس

شهردار تهران گفت: بخشی از انتقادات وارده به برنامه حرکات موزون دختران در برنامه شهرداری تهران که در برج میلاد برگزار شد، درست است و بنده تذکر لازم را داده و خواستار گزارش مکتوب در این زمینه هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی نجفی شهردار تهران در پاسخ به پرسش خبرگزای فارس، در خصوص انتقادات وارده از حضور وی در همایش رقص دختران در سالن برج میلاد گفت: برنامه‌ای برای زنان به مناسبت میلاد حضرت زهرا در برج میلاد برگزار شده بود. کسانی که برنامه‌ریزی برای این مراسم کرده بودند اعلام کردند دختربچه‌هایی که این برنامه را اجرا کردند زیر 8 سال بودند و از نظر شرعی اشکالی نداشته و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه شما اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید، گفت: من هنرمندان آن برنامه را تشویق کردم.


وی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود این مراسم را ترک می‌کردند، گفت: نه، چرا باید ترک می‌کردم این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز زن بود و 2 هزار کارمند شهرداری در آن حضور داشتند و من به احترام آنها در این برنامه شرکت کرده بودم.

نجفی ادامه داد: برنامه طوری هماهنگ شده بود که بنده بعد از مراسم هنری به سالن برسم اما به دلیل اینکه برنامه با تأخیر به جای ساعت 9 در ساعت 10:15 آغاز شده بود بنده هم به برنامه هنری رسیدم.

به گفته وی، در حال حاضر انتقاداتی به برنامه وارد شده است و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود اما بنده دلیلی بر ترک مراسم ندیدیم.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگر خبرگزاری فارس مبنی براینکه شما بعد از این مراسم ابلاغیه‌ای مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداری ابلاغ‌ کرده‌اید، گفت: بله، اینطور است. قبلاً هم گفته‌ام از این به بعد هم می‌گویم که در عین حال که مناسبات عید و شادی را پاس می‌داریم باید شئونات اسلامی رعایت شود. بنابراین طبیعی است بعد از اجرای برنامه دیروز انتقاداتی مطرح شود. مجدداً تأکید می‌کنم که در برنامه‌های فرهنگی و هنری و جشن‌های ملی باید شئونات و ارزش‌های اسلامی به طور کامل رعایت شود.

نجفی تأکید کرد: در این مورد خاص علاوه بر تذکری که داده‌ام، درخواست کردم گزارش مکتوبی هم ارائه کنند تا در اختیار مردم قرار دهند. به گفته وی، انتقادات وارده به این برنامه تا حدی درست است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
1
1
ای جان
به خاطر چند تا بچه این همه هیاهو راه افتاده؟
چرا دلواپس
فقر
اعتیاد
اختلاس
رانت
و...
نیستیم؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین