کد خبر: ۵۲۴۵۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
پس از مقصر شناخته شدن نماینده کازرون توسط روزنامه دولت؛

شهرستان کازرون شرایط خاصی دارد/سرنخ اعتراض‎ها و درگیری‌های خونین از زبان نماینده کازرون

صبح امروز روزنامه دولتی ایران از پشت پرده اعتراضات در کازرون پرده برداشت و با متهم کردن نماینده این شهر وزارت کشور را بی تقصیر قلمداد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین رضازاده نماینده کازرون پس از گزارش روزنامه دولت امام جمعه این شهر را عامل حوادث خونین روزهای اخیر کازرون معرفی کرد و گفت: منشأ این اعتراضات (کازرون) از نماز جمعه شروع شد. درست از جایی که مردم حرف‌های آنها را باور کردند. من بارها به امام جمعه گفتم شما که حرف‌هایی که می‌زنید صحیح نیست و بعدا از کانال‌هایی می‌شنیدم که برخی می‌گفتند اگر ما این حرف‌ها را نزنیم نمی‌توانیم مردم را تحریک کنیم که به صحنه بیایند.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا، وی افزود: من به آنها گفتم شما که به امامزاده سیدحسین و نیشابور می‌روید می‌دانید که این مکان‌ها در این طرح نیست اما آنها سکوت می‌کردند. من بارها به آنها گفتم من که نمی‌توانم مقابل خواست مردم بایستم شما آنها را قانع کنید که این طرح علیه آنها نیست و ضرری به آنها نمی‌رساند. نتیجه این مساله این شد که شروع به فضاسازی کردند.

شهرستان کازرون شرایط خاصی دارد/سرنخ اعتراض‎ها و درگیری‌های خونین از زبان نماینده کازرون

نماینده کازرون گفت: در ادامه این ماجرا در فروردین ماه گروه‌هایی در خارج از کشور مردم را به اغتشاشات تحریک می‌کردند تا اینکه روز چهارشنبه عده‌ای جمع شدند و تجمعات به شکل بزرگتری ادامه پیدا کرد. نیروهای امنیتی هم بر حسب وظیفه عده‌ای را دستگیر کردند. ظاهرا باز هم گروهی را تحریک کردند که بروید افرادی که بازداشت شده‌اند را آزاد کنید و کلانتری را آتش بزنید. من معتقدم همه این افراد بی‌گناه هستند. گناهکار آن افرادی هستند که جوانان را تحریک به چنین اقداماتی کردند. اسناد و پیام‌هایی دارم که اشخاصی در تهران که در کشور مسئولیت دارند گفته‌اند بروید از اجتماعات و تظاهرات مردم عکس و فیلم بگیرید تا جهانی شود. من از آخرین وضعیت طرح خبر ندارم اما می‌دانم مردم کازرون فهیم و شریف هستند و نشان داده‌اند اهل اعتراضات به این شکل نیستند. پس این اعتراضات محرک داشته‌ است. شهرستان کازرون شرایط خاصی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
0
2
شما از این طرح دنبال چی بودی؟ بجای نگاه ملی به کشور میخواستی روستای اجدادیت شهر شود حالا روستایت شهر بشود اسمت در تاریخ ثبت میشود
واقعا که وقتی هر بیسوادی نماینده ملت شود اوضاع همین میشود
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
1
تو برو عکست رو بگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
1
رفتيد با كسي كه طرحش براي روستاي خودش سرمنشا اين حوادث بوده مصاحبه كرديد؟ با كسي كه راي دهندگانش خيانت كرده؟ ماجرا اين هست كه دارن بخش هاي تاريخي شهر رو كه جز هويت تاريخيش هست و نيز منابع طبيعيش رو ازش مي گيرن و مي دن به روستاي همين آقاي رضازاده تا اون روستا شهر بشه؟ مردم هم مشكلي با شهر شدن قائميه ندارند اما راضي نيستند هويت تاريخي خود را بدهند تا روستاي ديگري شهر شود.
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
آقای رضازاده، یک انسان اصیل و ریشه دار هیچ کار حتی درستی را با دروغ نمی تواند به نتیجه برساند. دقیقا حرف شما صحیح است و ریشه همه مسائل را باید در تریبون نماز جمعه یافت. در تریبون نماز جمعه در اسفند ماه ۹۴ که شما پیش از خطبه ها آمدید و گفتید که "هرگز دنبال تجزیه کازرون نبوده و نخواهم بود چراکه این کار خائنان است". مردم امروز عصبانیند چون می بینند از صداقت و باورمندیشان به این گفته های صریح شما سوء استفاده شده و شما طی دو سال آنها را خواب کرده بودید و به شکل دلخواه خود و هم روستایی هایتان در حال تجزیه کازرون بودید بدون کوچکترین اطلاع رسانی به مردم کازرون و معتمدانشان. حتی پس از دو سال که این مخفی کاری هایتان افشا شد به خود زحمت پاسخ دادن به نشریات محلی و مردم را ندادید و همواره در قهر و سکوت کار خود را پیش می بردید. این مردم حق ندارند به سطوح بیایند و حس کنند به شعورشان توهین شده؟ خدا از سر تقصیراتتان بگذرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین