کد خبر: ۵۳۲۸۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
باید واقعیت‌ها را بیان کنیم و در فضایی که عوام‌فریبی رواج یافته، اصحاب قلم وظیفه سنگینی دارند

نوبخت: به‌ جای تسویه‌حساب‌های سیاسی، به‌دنبال هم‌گرایی باشیم/در این عرصه‌ای که امروز کشور ما در تهدید قرار داده، آیا قصوری از سوی مسئولان شده است؟/اگر مذاکره مجدد با افرادی بدعهد پذیرفته شود، تاریخ ما را نخواهد بخشید

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: به‌ جای تسویه‌حساب‌های سیاسی، به‌دنبال ایجاد فضای شفاف و هم‌گرایی در راستای منافع ملی باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی مطبوعات محلی، سراسری، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌ها در منطقه آزاد انزلی، عرصه قلم را مطابق با آیات الهی در کلام الله مجید، قابل تقدیس دانست و افزود: امروز قلم باید در راستای دفاع و حمایت از یک ملت در عرصه‌های واقعی و مجازی، نقشی تعیین‌کننده داشته باشد.

وی با بیان این که در مقطعی متفاوت از گذشته هستیم، ادامه داد: از وجدان عمومی دعوت می کنم داوری کنند در این عرصه‌ای که امروز کشور ما در تهدید قرار داده، آیا قصوری از سوی مسئولان شده است؟

نوبخت دولت دوازدهم را ادامه دولت یازدهم دانست و گفت: از سال ۱۳۹۲ نخستین گام ها برای رفع محدودیت ها علیه ملت و تحریم‌های ظالمانه برداشته شد و در واقع دولت تدبیر و امید، برای شکستن دیوار تحریم، حصر اقتصادی و رفع اتهام از ملت ایران اهتمام ورزید.

معاون رئیس‌جمهوری با اشاره به طرح مدعاهایی باطل مبنی بر تلاش جمهوری اسلامی برای استفاده از دانش هسته ای برای امور نظامی و پیرو این مسئله، صادر شدن قطعنامه هایی ظالمانه علیه ملت ایران گفت: دولت تدبیر و امید موفق شد موارد اتهامی را رفع کرده و فرآیند جدیدی را در دنیا آغاز کند. دکتر روحانی وعده فروریختن تحریم ها را داد ولی در این میان، برخی دولت ها از همان ابتدا، نسبت به انجام تعهدات خود، به درستی عمل نکردند.

سخنگوی هیات دولت با تصریح این که دولت آمریکا نقض عهد کرد، گفت: امروز دنیا، آمریکا را تحقیر می کند حال این که طبق اعلام صندوق بین المللی پول و بانک جهانی، ایران اسلامی طی این مدت توانست همه شاخص های اقتصادی خود را بهبود ببخشد و این امر، حاصل تلاش جمعی بوده است.

وی با بیان این که باید تکلیف‌مان را در شرایط امروز بدانیم، افزود: دولت و ملت ایران، در برابر زیاده خواهی ها، استوار ایستاده و اگر مذاکره مجدد با افرادی بدعهد پذیرفته شود، تاریخ ما را نخواهد بخشید.

به گزارش ایسنا، معاون رئیس جمهوری از اهالی قلم خواست برای ایجاد فضای شفاف و هم‌گرایی در راستای منافع ملی بکوشند و گفت: باید واقعیت ها را بیان کنیم و در فضایی که عوام‌فریبی رواج یافته، اصحاب قلم وظیفه سنگینی بر عهده دارند. همه باید با قبول مسئولیت ملی، بتوانیم از شرایط کنونی به خوبی گذر کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
اقای نوبخت کسانی که نان خود و همفکرانشان را در اشفته بازار میبینند و در تمام طول عمر این نظام مقدس از همین طریق زراندوی و دلار و یورواندوزی کرده اند . زمین خواری و کوه خواری و ساحل خواری کرده اند . بی اطلاع یا بیسواد یا کم سواد نیستند . انها اگاهانه و عامدانه در مسیر شلوغ کاری و هو و جنجال و نزاع و درگیری طی طریق میکنند ! بسیار بعید و دور از باور است که به نصیحت احدالناسی هم توجه کنند !
دانشجو
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
جناب نوبخت خسته نباشید ایران بوجود شما احتیاج دارد بسیار در دولت زحمت میکشید خداوند آجر آخرت دهد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین