کد خبر: ۵۷۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۰
سید ابوالقاسم رئوفیان تشریح کرد:

رای اندک الهام و اثرات فاطمه رجبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ «سید ابوالقاسم رئوفیان» عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به تاثیر علاقه و اعتماد شدید احمدی‌نژاد به غلامحسین الهام در معرفی او به مجلس به عنوان وزیر دادگستری، اظهار داشت رای اعتماد پایین آقای الهام به نحوه برخورد او با مسائل گوناگون در جایگاه سخنگویی دولت و نیز سکوتش در قبال اظهار نظرات و مکتوبات ناعادلانه همسرش که طی آنها شخصیت‌های وارسته نظام همواره در معرض اتهام بودند، باز می‌گردد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، افزود: «آقای الهام هیچگونه واکنشی نسبت به نوشته‌های همسر خود نداشته‌اند و این مسائل در رای اعتماد پایین نمایندگان تاثیر گذاشت». 

رئوفیان در عین حال «ارتباط بین آرای پایین الهام با عملکرد رئیس جمهور» را رد کرد و گفت: کسی که در جایگاه دادگستری قرار می‌گیرد، باید نسبت به مسائل مختلف شرح صدر داشته باشد و من برای آقای الهام در سمت جدیدشان که یک جایگاه بسیار حساس است، آرزوی موفقیت می‌کنم. 

عضو موسس جامعه اسلامی فرهنگیان تصریح کرد: قطعا خداوند هم در ایفای این مسئولیت به آقای الهام کمک خواهد کرد ضمن اینکه نمایندگان مجلس هم نسبت به عملکرد وزرا نظارت خواهند داشت. 

رئوفیان در ادامه در خصوص انتقاد برخی نمایندگان مجلس از نوشته‌های «فاطمه رجبی» همسر الهام و دفاع الهام از او در جلسه رای اعتماد، اظهار داشت: دفاع از همسر از نظر عاطفی صحیح است اما این مساله با دفاع از عملکردها متفاوت است ضمن اینکه طرح برخی مسائل از سوی الهام در مجلس جای سوال دارد. 

وی با اشاره به انتقادات مرحوم «علی دوانی» پدر فاطمه رجبی از مقالات دخترش، گفت: خدا رحمت کند آقای دوانی را که به عنوان یک انسان وارسته بارها به دخترش تذکر داد و ما امیدوار بودیم که خانم رجبی به این توصیه‌ها توجه کند اما پس از درگذشت ایشان، بازهم شاهد تکرار نوشته‌های غیر منصفانه وی بودیم. 

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد «الهام داگستری را از خانواده خود شروع کند تا همسر وی دیگر اینگونه شخصیت‌های وارسته نظام را مورد عتاب و خطاب ناعادلانه خود قرار ندهند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین