کد خبر: ۶۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۸

تکذیب کاهش فعالیت‌های نطنز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کاظم جلالی مخبر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کاهش فعالیت‌های هسته‌ای نطنز را فضاسازی رسانه‌ای عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، نماینده شاهرود در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص کاهش فعالیت‌های هسته‌ای در نطنز تصریح کرد: این که فعالیت‌های هسته‌ای را به صورت تعمدی در نطنز کاهش داده باشیم تکذیب می‌کنیم.

جلالی ادامه داد: ایران بارها اعلام کرده که نه توقف غنی‌سازی را می‌پذیرد و نه تعلیق و یا تعطیل آن را.

وی اظهار داشت: این که برخی افراد با عناوین کارشناس فضاسازی می‌کنند، اهداف دیگری را تعقیب می‌کنند و جنگ روانی است تا القاء کنند که مسئولان ایران در داخل کشور چیزی می‌گویند ولی به گونه دیگر عمل می‌کنند، در حالی که این گونه نیست و آنچه را به مردم گفته می‌شود با شفافیت نیز عمل می‌شود.

جلالی تاکید کرد: این خط تبلیغات جدید برای فاصله انداختن بین افکار عمومی و مسئولان نظام است.

مخبر کمیسیون امنیت ملی افزود: ایران با هیچ‌گونه تغییری در سیاست‌های اصولی خود در موضوع انرژی هسته‌ای انجام نداده است اما چون تکنولوژی، بومی است و با تکنسین‌های کارشناسان ایرانی کار در حال انجام است، طبیعی است که مشکلات فنی وجود داشته باشد که آن‌ها هم قابل حل است.

نماینده شاهرود افزود: مشکلات فنی، دلیلی بر تغییر سیاست‌های ایران در موضوع هسته‌ای نیست و این نوع صحبت‌ها (کاهش فعالیت‌ها) فضاسازی رسانه‌ای است.

جلالی در خصوص سطح مذاکرات ایران و آمریکا گفت: درباره سطح مذاکره کنندگان هنوز صحبتی نشده است و فقط طرفین گفته‌اند که فعلا اراده‌ای برای بالا بردن سطح مذاکرات ندارند اما این که در چه زمانی باشد با چه سطحی برگزار شود به شرایط آینده و به نوع تعاملات بستگی دارد و بخشی نیز به اراده دولت عراق برمی‌گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین