کد خبر: ۷۰۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۱
کمیته راهبردی این تشکل بررسی می‌کند؛‌

جامعه اسلامی مهندسین،به دنبال تعامل با احزاب دنیا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه اسلامی مهندسین طرحی را به منظور ارتباط و تعامل با دیگر احزاب دنیا در دست بررسی قرار داد.

به گزارش خبرنگار آفتاب، جلسه کمیته راهبردی جامعه اسلامی مهندسین به ریاست ناظمی اردکانی، با حضور شیخ‌الاسلام از مسئولان سابق وزارت امور خارجه و نژادحسینیان نماینده پیشین ایران در سازمان ملل متحد و با تاکید بر لزوم ارتباط احزاب کشور با دیگر احزاب دنیا برگزار شد.

امیر مقدم، مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره این جلسه گفت:‌ با توجه به نقش کلیدی احزاب در دنیا و در تربیت و پرورش نخبگان، کمیته راهبردی جامعه اسلامی مهندسین، طرحی را به منظور ارتباط و تعامل با دیگر احزاب دنیا در دست بررسی دارد.

وی با تاکید بر این‌که این طرح باید نهایی شده و پس از بررسی همه‌جانبه آن در شورای مرکزی حزب نیز مورد تصویب قرار گیرد، گفت: ارتباطات و تعاملات احزاب داخلی با احزاب سایر کشورها به منظور پیگیری منافع جمهوری اسلامی ایران و انتقال پیام نظام و انقلاب صورت می‌گیرد و ضرورت دارد.

مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین افزود: اگر این طرح به تصویب شورای مرکزی جامعه برسد و دبیرکل نیز آن را بپذیرد، جامعه اسلامی مهندسین از وزارت خارجه خواهد خواست امکاناتی را برای ایجاد واحد بین‌الملل احزاب و ارتباط احزاب داخلی با دنیا فراهم کند.

وی با بیان این‌که احزاب کشورها می‌توانند با یکدیگر تعامل و رایزنی داشته باشند، گفت: احزاب هر کشور نماینده عامه مردم هستند و می‌توانند با رایزنی و گفتگو با یکدیگر پیام ملت خود را به هم منتقل کنند.

مقدم با تاکید بر اینکه "باید مکانیزمی طراحی شود تا نظارت کافی را برای اجرای این طرح به همراه داشته باشد"، گفت: در صورت تصویب این طرح، خواستار نگاه جدی‌تر وزارت خارجه به پتانسیل‌های احزاب هستیم تا بتوان با به فعلیت رساندن آن، پیام رهبری انقلاب و جمهوری اسلامی را بهتر از گذشته به گوش دنیا رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۶/۱۱/۱۸
0
0
در کشور خودمان قادر به ایجاد تعامل صحیح وآبرو مندانه با احزاب ورقبای سیاسی نیستید آن وقت ندای تعامل حزبی برای دنیا سر میدهید ؟ فکر می کنید دنیا هم مجبور است به صدای شما گوش دهد ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین