کد خبر: ۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ - ۲۱:۱۵
یک عضو جمعیت ایثارگران:

لیست جبهه متحد اصولگرایان اصلاح شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به استمرار رایزنی های این جمعیت با جبهه متحد اصولگرایان برای اصلاح لیست انتخاباتی گفت: تلاش می کنیم افرادی که پتانسیل جذب آرای عمومی را ندارند در لیست قرار نگیرند.
 
احمد علی مقیمی عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در پایان نشست هفتگی شورای مرکزی این جمعیت در خصوص لیست جبهه متحد اصولگرایان گفت: جمعیت ایثارگران تا روزهای منتهی به آغاز تبلیغات، رایزنی های خود را با جبهه متحد ادامه خواهد داد تا لیست اصولگرایان بر مبنا و شاخص اصلی مقبولیت و کارآمدی اصلاح شود.

وی افزود: تلاش ما بر این است افرادی که پیشینه مناسبی از رای آوری و خوش نامی نداشته اند و این موضوع در چند انتخابات گذشته مورد سنجش قرار گرفته و همچنین افرادی که حتی پتانسیل جذب آرای عمومی را ندارند در لیست اصولگرایان نباشند و البته در کنار این موارد مهم کارآمدی را اصلی مهم و ضروری می دانیم.

وی با اشاره به برنامه های جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی برای مجلس هشتم گفت: نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان که همان نامزدهای مورد حمایت جمعیت ایثارگران خواهند بود به دنبال مجلسی مقتدر، کارآمد و تحول خواه هستند که عزت اسلامی، اقتدار ملی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض را در دستور کار دارند .

مقیمی اضافه کرد: با برنامه های جدی که در دست داریم تلاش خواهیم کرد گام های اساسی در جهت گشایش زمینه های اشتغال، کاهش تورم و رفاه اجتماعی برداریم.

وی تاکید کرد: همچنان اشتغال، افزایش قدرت خرید مردم و رفع مشکلات اقتصادی را در اولویت شعارها و برنامه هایمان داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین