کد خبر: ۷۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۰
بعد از بازی مقابل راه‌آهن ؛

افشاگری مدیرعامل پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدير روابط عمومی پرسپوليس گفت: قضيه رافائل مشخص است؛ اما كاشانی بعد از بازی مقابل راه‌آهن ناگفته‌ها را بيان می‌كند. 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اسناد محرمانه را در اختیار علی آبادی قرار خواهیم داد تا آقایان جوابگوی مکاتبات کذبی که باعث شد تا فیفا 6 امتیاز از تیم کم کنند؛ باشند.

وی درباره گفته‌های اخير درباره رافائل و كسر 6 امتياز از پرسپوليس و علت سكوت كاشانی، گفت: هدف اصلي اين است كه بازی مقابل راه‌آهن در اين شرايط حساس، سنگين‌تر از حد خود نشود. قضيه رافائل تقريبا برای فوتبال دوستان روشن است؛ اما مديرعامل باشگاه بعد از اين ديدار دفاعيات و حرف‌های خود را كه نگفته بوده است، مي‌زند. 

وی افزود: نكته انحرافی در ‌آمدن رافائل به پرسپوليس، قرارداد 300 هزار يورويي اين بازيكن در سال 1384 است كه تا امروز هيچ بازيكن خارجی كه فقط 275 دقيقه برای يك تيم به ميدان رفته، همچنين قراردادی را به ثبت نرسانده است. 

مدير روابط عمومی پرسپوليس درباره در اختيار گذاشتن اسناد محرمانه به علی‌آبادی درباره رافائل، عنوان كرد: اين اسناد را در اختيار داريم و به زودی در اختيار علی‌آبادی قرار مي‌دهيم؛ اما اميدوارم آقايان جوابگوی مكاتبات كذبی كه با فيفا شده تا 6 امتياز در اين شرايط حساس از اين تيم كسر شود، باشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین