کد خبر: ۷۱۵۹۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

ریولین در دیدار با گوترش: هر توافقی با غزه باید شامل استرداد اسرایمان باشد

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل در آمریکا تأکید کرد که هر گونه توافق با غزه باید شامل تبادل اسرا باشد.
ریولین در دیدار با گوترش: هر توافقی با غزه باید شامل استرداد اسرایمان باشد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، سایت عبری زبان واللا اعلام کرد: روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در آمریکا گفت: باید هرگونه توافق آتش بس با غزه شامل بازگشت اسرایمان باشد. صلح با فلسطینی‌ها از طریق قطعنامه‌ها یا کمیته‌های تحقیق دشمن اسرائیل محقق نخواهد شد.

وی مدعی شد: "باید خصومت با اسرائیل و جانبداری از فلسطین در نهادهای سازمان ملل متوقف شود. منطقه ما در خاورمیانه به اعتمادسازی بین ملت‌ها نیاز دارد."

در این نشست‌ها که با حضور گلعاد آردان، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل و ۲۰ سفیر از کشورهای خارجی برگزار شد، مادر هدار گولدن، سرباز اسرائیلی که در اسارت حماس است، حضور داشت.

مادر گولدن نیز با گوترش درباره لزوم تلاش برای پس گرفتن پسرش و حمایت نهادهای بین المللی برای فرستادن پیام‌های جدی برای حماس جهت آزادی هدار صحبت کرد.

ریولین درخواست‌های وی را تأیید کرد و گفت: ما با سازمان ملل برای فراهم کردن نیازهای انسانی ساکنان غزه تلاش می‌کنیم. اختلافی با آن‌ها نداریم اما هرگونه حل و فصلی باید شامل پس گرفتن سربازان و شهروندانمان باشد که توسط حماس بازداشت شده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین