کد خبر: ۷۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۹

تاکید وزیر کار بر جدیت موضوع انتقال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر كار با اشاره به اینكه موضوع انتقال پایتخت از تهران قابل بررسی است گفت: «برای حل مشكل اجتماعی و اشتغال در تهران باید بخشی از مجموعه اداری و سیاسی كشور به شهر جدیدی منتقل شود و این كار هرچه طولانی شود، مشكلات بیشتر می‌شود».

به گزارش سرویس اجتماعی آفتاب، سیدمحمد جهرمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد طرح انتقال پایتخت از تهران گفت: «این طرح موضوع جدیدی نیست و قابل بررسی و پیگیری است، نظرات مختلفی در این زمینه وجود دارد». 

وی گفت: «برخی این امر را دارای مشكلات و برخی آن را ضروری می‌دانند و من به عنوان یك شهروند اعتقاد دارم باید موضوع انتقال پایتخت بررسی شود».
 
جهرمی گفت:‌ «برای حل مشكل اجتماعی و اشتغال در تهران باید بخشی از مجموعه اداری و سیاسی كشور به شهر جدیدی منتقل شود و این كار هرچه طولانی شود، مشكلات بیشتر می‌شود». 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۱۹
0
0
برای مسوولینی که اداره کردن شهر را بلدنیستند نه تنها انتقال پایتخت مشکلی را حل نمی کند بلکه یک نمونه جدید از مشکل را ایجاد خواهد کرد. باور ندارید ؟
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۱۹
0
0
جناب آقاي جهرمي شما اول اين مساله بنگاه هاي زود بازده را حل بفرماييد كه هنوز دو سال از مصوبه آن نگذشته كلي از مردم را سر كار(منظور همان اشتغالزايي!!) گذاشتيد بعد بگذاريد يك نفس تازه كنند تا بتوانندسركار بعدي بروند ها ها ها .....
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۵/۱۹
0
0
[...] را بكنند با اين پايتخت عوض كردنشان. اگر جرات دارند اجرايي اش بكنند!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین