کد خبر: ۷۹۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۸
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

موفقیت احمدی‌نژاد مرهون حمایت‌های جریان اصول‌گرایی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد خرسند گفت: «تاکنون حمایت از دولت و تشکل‌های اصولگرا به شکل یک تکلیف بوده است». 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با اشاره به صحبت‌های غلامحسین الهام، سخنگوی دولت، مبنی بر اینکه «اصولگرایان با کسی همراهی نکردند که حالا بخواهند عبور کنند»، تصریح کرد: «احزاب و تشکل‌های اصولگرا تاکنون از همه دولت‌ها حمایت کرده‌اند، دولت نهم نیز به طور خاص مورد حمایت قرار گرفته است چرا که دولت نهم مورد حمایت ویژه مقام معظم رهبری بوده و هست».

خرسند با بیان اینکه در بدنه دولت نهم نقطه‌ضعفهایی هم وجود داشته است که مورد انتقاد قرار گرفته است، گفت: «دولت نهم می‌تواند خود را مستقل بداند و عنوان کند که این دولت برخاسته از هیچ حزب یا گروه خاصی نیست، اما نمی‌توان گفت که احزاب و گروه‌های اصولگرا در پیروزی این دولت نقشی نداشته‌اند».

خرسند خاطرنشان کرد: «در انتخابات گذشته چه در دور اول و چه در دور دوم انتخابات جریان اصولگرایی از آقای احمدی‌نژاد حمایت کرده و موفقیت ایشان مرهون حمایت‌هایی است که این جریانات انجام داده‌اند».

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: ‌«جریان اصولگرایی تاکنون برای کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌اند و راهکار مشخصی هم ارائه نشده است. در حال حاضر برای گفتن این که به شخص خاصی رسیده‌ایم یا از شخص خاصی عبور خواهیم کرد کمی زود است و برای انتخاب یک کاندیدای واحد جریان اصولگرا به زمان بیشتری نیاز است».

خرسند در پایان با بیان این که «در انتخابات آینده جریان اصولگرایی چه موضعی را اتخاذ کند را باید به زمان مقتضی خود واگذار کرد» تاکید کرد: «حمایت از دولت ربطی به انتخابات آینده ندارد، جریان اصولگرایی از دولت نهم حمایت می‌کند به دلیل اینکه این دولت اصولگرا است و مورد حمایت خاص مقام معظم رهبری بوده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین