کد خبر: ۷۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۲:۲۰
یا بازی در یک تله‌فیلم انجام می‌شود:

پرویز‌پورحسینی در شبکه سحر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تله‌فیلم «قناری» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «سپهر محمدی» و به سفارش شبکه جهانی سحر، 20 شهریور کلید زده می‌شود. 

به گزارش خبرنگار سرویس هنر آفتاب، «قناری» تصویرگر زندگی دزد سابقه‌داری است که به قصد سرقت به خانه مردی عارف و متدین وارد می‌شود ولی در کمال ناباوری و برخلاف پیش بینی‌ای که کرده با صاحبخانه مواجه می‌شود، این مواجهه سرآغاز یادآوری خاطراتی جذاب و دیدنی از زندگی این دو نفر است که در مقابل دوربین «قناری» جان می‌گیرند. 

اما کشف بزرگ و غیر منتظره‌ای که دو قهرمان داستان «قناری» با آن روبرو می‌شوند و ماجراهایی که در پی آن رخ می‌دهد، مهمترین فرازهای فیلمی هستند که محمدی پس از نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی برای فیلم هایی مثل «زرگل»، «آئینه افغان» و ... ، این‌بار در قاب نگاه مخاطبان برون مرزی شبکه جهانی سحر خواهد نشاند. 

بنا به اظهار محمدی، «قناری» که در حال حاضر مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد، 20 شهریورماه در ویلایی در منطقه کارخانه قند کرج کلید زده می‌شود و بخش اعظم قصه فیلم که مربوط به صحنه برخورد عزت(با بازی مجید مشیری) و حاج علی(با بازی پرویز پورحسینی) می‌شود، در این منطقه شکل می‌گیرد. 

غیر از لوکیشن مزبور که سکانس‌های اصلی فیلم در آن رخ می‌دهد، منطقه «برغان» شهرستان کرج، امامزاده جعفر(ع) پیشوای ورامین، مناطق جنوب تهران همچون بازار تهران، پامنار، سرچشمه، بهارستان، میدان امام خمینی(ره) و ... ، از جمله لوکیشن‌هایی هستند که محمدی برای ادامه تصویربرداری «قناری» از آنها یاد می‌کند. 

پرویز پورحسینی، مجید مشیری و عزت‌الله رمضانی‌فر از جمله بازیگرانی هستند که در این تله فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

سایر عوامل «قناری» که تاکنون مشخص شده‌اند عبارتند از: مدیر تصویربرداری: هوشنگ بنایی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: محمد صادقی راد، صدابردار: احسان صابریان، آهنگساز: محمد مهدی گورنگی، مدیر تولید: افشین سلیمان پور، دستیار تولید: صابر میرزایی، طراح صحنه و لباس: فرخ مختاری، مدیر تدارکات: حمید اصلانی، گریمور: افروز بوجاریا، عکاس فیلم و پشت صحنه : بابک میرفرحناک، تدوینگر: وحید بهبودی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین