کد خبر: ۷۹۶۹۰
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۳:۳۴
عضو کمیسون ماده 10 احزاب خبر داد؛

قانون احزاب بازنگری می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: عضو کمیسون ماده 10 احزاب گفت: «قانون احزاب مربوط به سالهای اول انقلاب است و نیاز به بازنگری و تجدیدنظر دوباره دارد».

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حمیدرضا فولادگر،نماینده اصفهان که شنبه شب در نشست فعالان سیاسی با رسانه‌های استان اصفهان شرکت داشت«نظام مند کردن نظارت در کمیسیون ماده 10 احزاب» را از دیگر برنامه‌های این کمیسیون دانست و گفت: «در شرایطی، آن هم به صورت عجولانه از سال 76 به بعد ، پروانه و مجوز تاسیس احزاب صادر شد».

نماینده قوه مقننه در کمیسیون ماده 10 احزاب، با بیان اینکه تشکل ها و احزابی که درآن شرایط این مجوزها را دریافت کردند، محتوای فعالیت کاری آنچنانی نداشته و ندارند گفت: «در بررسی این کمیسیون مشخص شد که برخی از این احزاب تعطیل و نیمه تعطیل هستند».

وی همچنین درباره فعالیت سیاسی در اصفهان گفت: «همیشه اصفهان به این معروف بوده که بدون تابلو کار سیاسی می‌کرده است و این بدان جهت است که فعالیت احزاب در استان به نظر نمی‌آید».

فولادگر در پایان تاکید کرد: «احزابی که زیر چتر نظام فعالیت می کنند، مشکلی ندارند و نظام ما ظرفیت این را دارد که در سایه آن احزاب براحتی در چارچوب کاری خودشان فعالیت کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین