کد خبر: ۸۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۰:۵۶

لغو نمایش بهرام بیضایی

آفتاب‌‌نیوز : بنا به اطلاعات رسیده از منابع موثق ،مجوز نمایش "مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید " به کارگردانی بهرام بیضایی ، از سوی مراکز نامعلومی لغو شده ، و روز جمعه (پس فردا) ، برای آخرین بار اجرا خواهد شد.

یکی از اعضای گروه نمایش لیسار ، که خواست نامش فاش نشود در گفت و گو با پندار ، ضمن اعلام این خبر ، از یاس و نا امیدی شدید در اعضای تیم خبر داد.وی گفت روز سه شنبه پس از اجرای نمایش این خبر به آنها اعلام شده که باعث غافلگیری و ناامیدی تمام بازیگران و عوامل از جمله بهرام بیضایی شده است.

اجرای نمایش "مجلس شبیه در ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید " به کارگردانی بهرام بیضایی ، از دوازدهم تیر ماه در سالن اصلی از مجموعه تئاتر شهر آغاز شده و زمان دقیقی برای اتمام آن اعلام نشده بود. اما از آنجایی که گیشه ی تئاتر شهر تا چند هفته ی آینده بلیت نمایش را پیش فروش کرده است ، می توان نتیجه گرفت طبق برنامه قبلی ، این نمایش دست کم تا پایان مرداد ماه ، قرار اجرا داشته است.

نمایش نام برده ، شامل بیست پرده شبیه خوانی مدرن ، پیرامون مشکلاتی است که برای یک استاد دانشگاه ایرانی پیش می آید و در نهایت به قتل وی می انجامد.ار ابتدای آغاز این نمایش ، زمزمه هایی مبنی بر توقیف آن وجود داشته است و با وجود استقبال گسترده از آن ، مدیریت تئاتر شهر طی اقدام بی سابقه ای از عدم تمدید نمایش خبر داده بود.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین