کد خبر: ۸۲۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۶
کار جدید حسین تبریزی:

تله فیلم ردپای در بزرگراه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تله فیلم ردپای در بزرگراه در شبکه یک سیما کلید خورد. این فیلم تلویزیونی را «حسین تبریزی» کارگردانی می کند و داستان آن درباره تصادفی است که در یک بزرگراه رخ می دهد و در پی آن یک زن باردار کشته می شود. همسر این زن برای شناسایی ضارب که پس از تصادف از صحنه متواری شده است. جستجویی گسترده را آغاز می کند. 

به گزارش سرویس هفت هنر آفتاب به نقل از رسانه خبري شبكه يك سيما «ردپای در بزرگراه» به همت «علی اصغر صدیقی» در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما و با مشارکت «راهنمایی و رانندگی ناجا» تهیه می شود و بازیگرانی چون سام درخشانی، مریم کاویانی، شهرام قائدی ، بهمن دان، مهدی میرحسینی، نسرین پیران و... در آن به ایفای نقش می پردازند. 

این تله فیلم از چند روز گذشته جلو دوربین سید حسین موسوی رفته است و هم اکنون گروه در حال ضبط سکانس های مختلف این فیلم در تهران هستند. فیلم نامه ردپای در بزرگراه را عباس مردایان بر اساس طرحی از علی اصغر صدیقی نوشته است. 

دیگر عوامل این تله فیلم عبارتند از: مدیر تولید : مهدی میرحسینی، صدابردار: وحید سلطانی، طراح گریم: اشکان عسکری، طراح صحنه و لباس: سپیده شریفی، تدوین : رضا مطهری
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین