کد خبر: ۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۴ - ۱۳:۰۹

عینک های OKLEY دیجیتالی می شوند

آفتاب‌‌نیوز : محصول جدید این شرکت عینک های آفتابی خواهد بود که همزمان با محافظت چشم در برابر نور آفتاب برای صاحب عینک موسیقی پخش می کند و حتی می تواند نقش موبایل را هم ایفا کند. 

این شرکت مدعی است که در ماه آگوست با همکاری شرکت Motorola دست به تولید عینک های آفتابی با نام Phne- ready ( razwire) خواهد زد و بطور جدی شرکت وارد عرصه جدیدی از فعالیت خود خواهد شد. 

این محصول در پی موفقیت چشم گیر تولید عینک های آفتابی که در سال پیش عرضه شد و قادر بود موزیک پخش کند به بازار خواهد آمد. این موفقیت سود آوری شرکت و ارزش سهام آن را با سرعت زیادی افزایش بخشید. 

محصول OAKLEY که موسیقی هم پخش می کند « OAKLEY THUMP MP3 SUNGLASSES» نام دارد و قیمت آن برای حافظه 128 مگا بایت 394.95 دلار برای حافظه ای 256 مگا بایت، 494.95 دلار می باشد. 

لازم به ذکر است که شرکت OKLEY در سال 1975 در ایالت کالیفرینا توسط فردی به نام FOOTHILL RANCH پایه گذاری شد که در ابتدا تنها عینک آفتابی تولید می کرد اما به یکباره دست به تولید همزمان لباس، کفش و ساعت و گوشواره زد.
جیم جانارد، مدیر عاملی این کمپانی می گوید: تولید این محصول درهایی را به روی ما بازی می کند که مدتها آرزوی آن را داشتیم. این پروژه شرکت ما را وارد عرصه محصولات الکترونیکی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین