کد خبر: ۸۵۵۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!

با جود آنکه پیش بینی ورزش سه از ترکیب اولیه استقلال در آبادان چندان به مذاق آبی‌ها خوش نیامد اما...
نقطه ضعفی که بدل به قوت استقلال شد!
آفتاب‌‌نیوز :

اگر چه استفاده از کلمه با ثبات در پیش‌بینی ترکیب اولیه استقلال مقابل صنعت نفت چندان مورد استقبال هواداران استقلال قرار نگرفت و حتی مورد انتقاد برخی از رسانه‌ها قرار گرفت، اما همانطور ک پیش بینی کرده بودیم استقلال نکونام تنها با یک تغیر نسبت به فصل قبل روانه مسابقات شد. 

کسب پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت اگرچه برای قضاوت این تیم خیلی زود است، اما هواداران را به آینده بسیار امیدوار کرد. 

در این بین نکته جالب توجه از ترکیب استقلال، حضور ده بازیکن از بازیکنان فصل گذشته در ارنج اولیه این تیم است. 

به جز آرمین سهرابیان که از گل گهر به استقلال آمد، هر ده بازیکن استقلال فصل قبل نیز در این تیم حضور داشتند. 

شاید از نظر پنجره نقل و انتقالاتی می‌توان تیم جواد نکونام را تا حد زیادی شبیه پرسپولیس لیگ هجدهم با برانکو دانست. تیمی که به ناچار و به علت بسته شدن پنجره نقل و انتقالتی مجبور به حفظ ترکیب اصلی‌اش شد و در نهایت موفق به دبل قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا هم شد. باید دید استقلال نکونام می‌تواند همانند تیم برانکو بدرخشد یا شرایط طور دیگری رقم می‌خورد. 

ترکیبی از پرسپولیس لیگ هجدهم که تقریبا یک نیم فصل کامل همین نفرات را به خود می‌دید.

البته که تفاوت آن تیم و استقلال امسال در این بود که استقلال علی رغم باز بودن پنجره نقل و انتقالاتی نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت تقویت شود و ممکن است در ادامه فصل از نظر کمبود بازیکن به مشکل بخورد. 

ضمن آنکه نکته جالب دیگر این است که معمولا استقلالی‌ها لیگ را با تغیرات زیادی نسبت به تیم فصل قبل‌شان آغاز می‌کردند و در این فصل قضیه کاملا برعکس شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین