کد خبر: ۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۵

جشن خداحافظی 4 اسطوره ايران برگزار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: كميته ملی‌المپيک شب گذشته جشن خداحافظی 4 اسطوره ورزش ايران از دنيای قهرمانی را برگزار كرد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب، اين مراسم به همت و تلاش كميته ملی المپيک، شب گذشته در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی با حضور محمد علی آبادی رييس كميته ملی المپيک، بهرام افشارزاده دبير كميته ملی المپيک، كيومرث هاشمی معاون ورزشی سازمان تربيت بدنی و جمعی از پيشكسوتان عرصه ورزش از جمله عبداله موحد، محمد نصيری، امير مسعود برومند در ميان استقبال كم مردم برگزار شد. 

در ابتدای مراسم، بهرام افشارزاده با اشاره به سخت‌كوشی و تلاش اين قهرمانان افزود: «امروز به دليل علاقمندی جوانان به ورزش و قهرمانی، شاهد موفقيت‌های پی در پی در عرصه ورزش هستيم؛ اما بايد بدانيم و آگاه باشيم كه چه تعداد از آنان را مي‌شناسيم و تقدير و تشكر می‌كنيم».
 
وی ادامه داد: «اكثر مردان و زنان قهرمان تصور ديگری از زندگی دارند. اينان با سعی و تلاش‌ بی‌وقفه‌ خود توانستند برای اين مرز و بوم افتخارات زيادی كسب كنند، حال نوبت ماست كه از اين قهرمانان به درستی و شايستگی تقدير و تشكر به عمل آوريم و برای آنان ارزش و منزلتی در خور شأن قهرمانی آنها قائل شويم».
 
در پايان اين مراسم از علی دايی سرمربی تيم ملی فوتبال ايران و آقای گل جهان، عليرضا حيدری مرد شش مداله كشتی ايران، حسين رضازاده دارنده 2 مدال طلای المپيک و قهرمان چندين سال جهان و هادی ساعی پرافتخارترين ورزشكار ايران در المپيک با اهدا لوح يادبود و تنديس و مبلغ 100 ميليون ريال دفترچه قرض‌الحسنه مولی‌الموحدين تقدير شد. 

همچنين در يک حركت نمادين از اولين مربيان اين ورزشكاران نيز تقدير و سپاسگذاری شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین