کد خبر: ۸۶۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷

واکنش امام جمعه اصفهان به ماجرای آرمیتا گراوند: کسی به این دختر تعرض نکرده

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان تصویب و اجرای قوانینی که در مبارزه با فساد است را به تأخیر نیاندازند. شایسته است در خصوص ارسال قانون حجاب و عفاف به شورای نگهبان، مبارزه با فساد تلاش‌هایی صورت گیرد.
واکنش امام جمعه اصفهان به ماجرای آرمیتا گراوند: کسی به این دختر تعرض نکرده
آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به دیدار رهبری با سفرای کشور‌های اسلامی اظهار داشت:: ایشان فرمودند ذهن و سخن ما از بیان و درک فضائل پیامبر اکرم (ص) عاجز است، اما اگر کسانی بخواهند دِین خود را در این راه ادا کنند باید جهاد کامل در راه پرودگار داشته باشند. به گفته مقام معظم رهبری دشمنان از اتحاد کشور‌های اسلامی متضرر شده‌اند. در صورتی که فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه مسئولان کشور‌های اسلامی قرار گیرد، سبب اقتدار اسلام می‌شود و در این شرایط دیگر کشور‌ها به سمت ارتباط با رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌روند و از ارزش‌های اسلامی حمایت می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه اگر کشور‌های اسلامی اتحاد داشته باشند، دفاع از مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: چنانچه اینگونه باشد شرایطی پیش نمی‌آید که از سردیس سردار سلیمانی ترس داشته باشند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: در ماه‌های اخیر کادر نیروی انتظامی کشور ۵۱ شهید داشته است که از این تعداد ۶ نفر از استان اصفهان بودند.

مهدوی خاطرنشان کرد: مسئولان تصویب و اجرای قوانینی که در مبارزه با فساد است را به تأخیر نیاندازند. شایسته است در خصوص ارسال قانون حجاب و عفاف به شورای نگهبان، مبارزه با فساد تلاش‌هایی صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به تربیت اسلامی نوجوانان ادامه داد: مبحث حجاب و عفاف با همت وزارت آموزش و پرورش در مدارس مورد تاکید باشد. دشمنان به‌تازگی سعی دارند ماجرای دختری که در متروی تهران زمین خورده است و براساس نظر دوستان و خانواده‌اش کسی به این دختر تعرض نکرده به عفاف و حجاب ربط دهند، در این راستا مردم ایران باید بدانند دشمنان از دشمنی با ایران دست برنمی‌دارند.

وی با اشاره به خودتامینی آب و برق در برخی از صنایع بزرگ استان اصفهان اظهار داشت: انتظار این است که این اقدامات موجب جهش اقتصادی شود. از طرفی مسئولان به تقاضای مردم اصفهان که جریان زاینده‌رود است توجه کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به اینکه مطالبه کشاورزان رسیدن آب مزارع است و مردم اصفهان به دنبال آب آشامیدنی هستند، ادامه داد: از این رو با رعایت منافع استان‌های مجاور باید از ریختن آب مازاد به دریا جلوگیری شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین