کد خبر: ۸۶۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۶:۴۳

موسوی تبریزی به جنتی: بدون شما، دولت سقوط نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از سخنان اخیر دبیر شورای نگهبان گفت: «آنچه از سخنان اخیر آیت‌الله جنتی استنباط می‌شود، حمایت از دولت نیست بلکه حمایت از شخص خاصی است».

سید حسین موسوی تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به سخنان اخیر دبیر شورای نگهبان گفت: «متاسفانه جوابیه‌ای که از سوی شورای نگهبان برای نامه آقای کروبی منتشر شد، قانع کننده نبود و توجیهی برای سخنان آیت الله جنتی محسوب می‌شود. 

وی با بیان اینکه سخنان ایشان به معنای حمایت از دولت نمی‌باشد ، اظهار داشت: «آنچه از سخنان آیت‌الله جنتی استنباط می‌شود حمایت از دولت نیست، بلکه حمایت از شخص خاصی است».
 
دبیر کل خانه احزاب تصریح کرد: «دور از ساحت شورای نگهبان است که این گونه وارد مسایل جناحی شود».
 
وی خطاب به آیت‌الله جنتی گفت: «مطمئن باشید اگر این دو سه ماه مانده به پایان فعالیت دولت نهم سکوت کنید و از دولت حمایت نکنید، دولت سقوط نمی‌کند». 

موسوی تبریزی با بیان اینکه آیت‌الله جنتی بهتر است به فکر حکومت و تقویت نظام باشد، گفت: «دبیر شورای نگهبان برای اینکه بتواند حمایت خود را علناً از شخص خاصی اعلام کند، باید از این سمت استعفا دهد یا اینکه تلاش کند در این سمت که وظیفه سنگینی هم بر دوش ایشان است، بی‌طرفی و عدالت را رعایت کند».

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به موضع مجمع محقیقن و مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص انتخابات آینده اشاره کرد وگفت: «بعد از انصراف آقای خاتمی مجمع محققین تصمیم خاصی برای حمایت از کاندیدای مورد نظر نگرفته است و پیش بینی می‌شود ظرف دو هفته آینده به جمع بندی برای حمایت از کاندیدای مورد نظر مجمع برسیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین