کد خبر: ۸۷۳۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
لالیگا اسپانیا

آتش بازی زوج برزیلی رئال‌مادرید در غیاب بلینگام؛ تحقیر خفاش‌ها و حفظ فاصله با صدر+فیلم

 تیم فوتبال رئال‌مادرید موفق شد با درخشش زوج برزیلی خط حمله خود با نتیجه ۵ بر یک والنسیا را تحقیر کند.
آتش بازی زوج برزیلی رئال‌مادرید در غیاب بلینگام؛ تحقیر خفاش‌ها و حفظ فاصله با صدر+فیلم
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و والنسیا از هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت خوزه ماریا سانچز مارتینز برگزار شد که در نهایت این دیدار با بررتری ۵ بر یک رئال‌مادرید به پایان رسید.

کهکشانی‌ها پس از توقف مقابل رایو وایکانو در سانتیاگو برنابئو، امشب در یک دیدار خانگی دیگر رودرروی والنسیا قرار گرفتند. پس از پیروزی عصر امروز خیرونای صدرنشین، اکنون فاصله رئال مادرید با صدر جدول لالیگا به ۵ امتیاز رسیده بود و شاگردان آنچلوتیبه چیزی جز پیروزی دراین دیدار فکر نمی‌کردند.

شاگردان آنچلوتی بازی را طوفانی آغاز کردند و دنی کارواخال موفق شد در دقیقه ۳ روی پاس بی نظیر تونی کروس گلزنی کند. کارواخال ارسال خط کشی شده کروس را با کنترلی دیدنی و ضربه مهارنشدنی با پای چپ به گل اول کهکشانی ها تبدیل کرد.

آتش‌بازی زوج برزیلی رئال در این دیدار ۴ گل را برای کهکشانی‌ها به همراه داشت. گل دوم رئال مادرید توسط وینیسیوس جونیور روی ارسال هم وطنش رودریگو در دقیقه ۴۲به ثمر رسید. جونیور توپ را به شکلی زیبا با سینه‌اش به تور دروازه چسباند. روی دو اشتباه مرگبار از جانب مدافع و دروازه بان والنسیا، وینیسیوس و رودریگو به ترتیب گل سوم و چهارم رئال مادرید را در دقایق ۴۹ و ۵۰ به ثمر رساندند.

این پایان کار نبود و رودریگو موفق شد در دقیقه ۸۴ روی پاس فران گارسیا بعد از عبور از مدافع والنسیا در محوطه جریمه و در زاویه بسته روی اشتباه مامارداشویلی گل چهارم را به ثمر برساند.

لونین که بعد از مصدومیت کپا در لیگ قهرمانان نیز عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق به مهار ضربه پنالتی و ثبت کلین‌شیت شده بود در این دیدار نیز با واکنش‌های تماشایی خود مانع از گلزنی بازیکنان والنسیا شد تا هواداران رئال خیالشان از بابت دروازه‌بان راحت باشد. سرانجام در دقیقه ۸۸ هوگو دورو موفق شد با یک ضربه تماشایی روی ارسال گونزالز دروازه رئال را باز کند اما این گل دردی از خفاش‌ها دوا نکرد و در نهایت این دیدار با برتری ۵ بر یک رئال‌مادرید به پایان رسید.

با این نتیجه رئال‌مادرید با ۳ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و در مقابل والنسیا نیز با ۱۸ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین