کد خبر: ۸۷۳۳۶
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۵

غفوری‌فرد: برای شرکت در ژنو باید حساب‌شده‌تر عمل می‌شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است: «علی‌رغم اینکه استقبال جهانی از ایران در کنفرانس ژنو خوب بود اما باید برای شرکت در اینگونه مجالس، حساب‌ شده‌تر،‌ با برنامه‌ریزی بهتر و مطالعه دقیق‌تر عمل کرد».

حسن غفوری‌فرد با نماینده تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب، در ارزیابی از حضور رئیس‌جمهور در کنفرانس ژنو با اشاره به حضور چهار نفر NGO در این اجلاس برای محکوم کردن نژادپرستی خاطرنشان کرد: «البته نمایندگان برخی کشورها هم در این اجلاس شرکت نکرده بودند که این مسئله نشان داد علی‌رغم همه ادعایی که اینان در مورد حقوق بشر دارند یک حکومت نژادپرست و حامی اصلی رژیم اسرائیل هستند».

وی با اظهار خشنودی که استقبال عمومی از این کنفرانس خوب بود گفت: «ایران نباید به خاطر برخی مخالفت‌ها خود را از حضور در بسیاری از محافل جهانی محروم کند چرا که در برخی از مجامع عمومی آنجا که مسائل اساسی کشور مطرح است و مخالفت‌های اساسی علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌شود حامیان این رژیم‌ها ممکن است برخوردهای منفی و بدی با ما داشته باشند و ما اگر بخواهیم این برخوردها را معیار قرار دهیم باید در هیچ کدام از این مجامع بین‌المللی شرکت نکنیم».

غفوری‌فرد تاکید کرد: «البته قطعا باید حساب شده‌تر و دقیق‌تر عمل کرد اما نباید برخی برخوردهای غیر دیپلماتیک برای ما محدودیت ایجاد کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iraq
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۲
0
0
البته که شما به خاطر انتخابات و .. اینطور گفتی ولی مجلس نباید امنیت ایران را با برخی یاوه گویی های برخی بی سیاست به باد دهد. نباید راه امام را کج کرد.
نباید 1 میلیارد را بالا کشید و کسی مدعی بیت المال نشود.
نباید مساجد را تعطیل کرد ، ادامه شاه را می روید یا ادامه امام را؟
مساجد آنوقت که برای احمدی نژاد بود خوب بود ، حالا که واسه موسوی شده بد شده ؟
بندگان خدا ، موسوی اصلا به این چیزا دبگه نیازی نداره .
شما از چه ترسیدید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین