کد خبر: ۸۷۵۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۱

انتقاد آیت‌الله موسوی اردبیلی از کار کم و تعطیلی زیاد در ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله موسوی اردبیلی گفت: «در گذشته هم گفتم تعطیلات را کم کرده و کار و فعالیت را در کشور زیاد کنیم. ما در شرایط انقلاب باید مقداری از عادت های سابق را برداشته و مطلوب ها احیا کنیم».

آیت‌الله عبدالکریم موسوی اردبیلی پیش از ظهر امروز در دیدار با محسن رضایی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی با تأکید بر اهمیت هر چه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات گفت: «در عرصه انتخابات کسانی که توان حل مشکلات را دارند باید وارد صحنه شوند. ‌کسانی که می‌خواهند وارد این عرصه شوند ابتدا باید توان خود را بسنجند و سپس مشکلات کشور و راه‌های حل این مشکلات را بررسی کند».
 
وی ادامه داد: «کسانی که توان مقابله با مشکلات را داشته باشند باید در صحنه انتخابات حاضر شوند و حضور در صحنه انتخابات برای این افراد واجب شرعی است».
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: «همه افراد باید قبل از آنکه خداوند و دیگران بخواهند به حساب آنها رسیدگی کند باید حساب کار و عمر خود را داشته باشند».
 
وی در ادامه با اشاره به تأکیدات صورت گرفته مبنی بر کاهش تعطیلات در کشور اظهار داشت: «در گذشته گفتم تعطیلات را کم کرده و کار و فعالیت را در کشور زیاد کنیم. ما در شرایط انقلاب باید مقداری از عادات سابق را برداشته و مطلوبات را احیا کنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین