کد خبر: ۸۹۳۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۷

دیدارهای انتخاباتی سید هادی خامنه‌ای با علما و مراجع مشهد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای با تنی چند از مراجع عظام تقلید و علمای برجسته مشهد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای، دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) که به نیابت از مهندس میرحسین موسوی و در رأس هیاتی از اعضای این مجمع به استان خراسان سفر کرده است، طی روزهای جمعه و شنبه با تنی چند از مراجع عظام تقلید و علمای برجسته مشهد از جمله آیت‌الله العظمی سید عزالدین حسینی زنجانی، آیت‌الله مرتضوی، آیت‌الله موسوی خلخالی و آیت‌الله سید جعفر سیّدان، دیدارهای مفصل و مشروحی برگزار و درباره مسائل روز جامعه و از جمله دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بحث و گفتگو کرد. 
 
شرایط سیاسی و بین‌المللی و بحرانهای اقتصادی و اجتماعی و تشریح ضرورت‌های حضور مهندس میرحسین موسوی و دلایل حمایت مجمع نیروهای خط امام از مهندس موسوی، از جمله محورهای این نشستها و دیدارها بوده است.

برگزاری نشست‌های مشترک با نخبگان و اقشار مختلف مردم خراسان نیز از دیگر برنامه‌های سفر انتخاباتی سید هادی خامنه‌ای و هیات همراه از مجمع نیروهای خط امام (ره) بوده است.

هیأت مجمع نیروهای خط امام در روزهای آینده با سفر به شهرهای دیگر استان خراسان رضوی و نیز شهرهای استان‌های خراسان جنوبی و شمالی، به تشریح برنامه‌ها و دیدگاه‌های مهندس میرحسین موسوی خواهد پرداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین