کد خبر: ۹۱۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۴

سارکوزی در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس‌جمهور فرانسه در حالی که مشغول نرمش در حومه شهر پاریس بود دچار ضعف شده و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، «نیکولا سارکوزی» روز یک‌شنبه در حالی که به همراه محافظین خود در جنگلی واقع در حاشیه شهر پاریس زیر نور آفتاب در حال نرمش بود، احساس ضعف نموده و نقش بر زمین شد.

سارکوزی پس از این حادثه به وسیله هلی‌کوپتر به یک بیمارستان نظامی منتقل شد و شب را در آن‌جا تحت مراقبت پزشکی سپری کرد. رئیس‌جمهور فرانسه صبح رو دوشنبه پس از خوش و بش با کارکنان بیمارستان به همراه همسرش از آن‌جا خارج شد.

به گفته مقامات، نیکولا سارکوزی در حالی که در حال ورزش بود دچار کاهش فشار خون و ضعف عصبی شده است. همچنین بیمارستانی که سارکوزی در آن بستری بود با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد آزمایش خون، اسکن مغزی و نوار قلبی آقای سارکوزی مورد مشکوکی را نشان نمی‌دهد. به گفته مقامات بیمارستان، رئیس‌جمهور فرانسه به چند روز استراحت نیازمند است. با این حال داروی خاصی برای او تجویز نشده است.

به نوشته سایت اینترنتی ریاست‌جمهوری فرانسه، بیماری سارکوزی برنامه روز سه‌شنبه او را برای بازدید از کلیسای «سنت میشل» در نرماندی لغو کرد. با این حال وی در روز چهارشنبه ریاست جلسه‌ای با حضور وزاری مختلف فرانسه را بر عهده خواهد داشت و سپس برای استراحت تابستانی سه هفته‌ای به جنوب فرانسه می‌رود.

گفتنی است نیکولا سارکوزی 54 ساله علاقه فراوانی به ورزش‌ کردن و دوچرخه سواری نشان می‌دهد و به این ترتیب تصویری از یک رئیس‌جمهور تن‌درست و پر انرژی را به نمایش گذاشته است. این در حالی است که بسیاری از روسای جمهور سابق فرانسه در سنین بالای 70 سال عهده‌دار مسئولیت خود بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین