کد خبر: ۹۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴

دکتر تاجرنیا به زندان برگردانده شد و محمد صادقی ممنوع‌الخروج شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمد صادقی، عضو شورای مرکزی و دبیرکمیته شعب سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) از سوی دادسرای انقلاب اسلامی تهران ممنوع‌الخروج شد.
 
به گزارش برخی از سایت‌های خبری روز گذشته حکم ممنوع الخروجی آقای صادقی که از سوی شعبه پنجم بازپرسی و در ارتباط با پرونده مطروحه وی صادر شده به محمد صادقی ابلاغ شد.
 
این عضو شورای مرکزی ادوار تحکیم وحدت در این ارتباط، گفت: این حکم در حالی به اینجانب ابلاغ شده است که هیچ برنامه‌ای برای خروج از کشور و مسافرت حتی کوتاه مدت نداشته‌ام و در انتظار محاکمه به سر می‌برم.
 
محمد صادقی، 12 آبان ماه سال گذشته بازداشت و پس از 40 روز حبس آزاد شد.
 
وی متهم به اجتماع و تبانی علیه نظام، تبلیغ علیه نظام، تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی، نشر اکاذیب و توهین به رییس‌جمهور شده است.
 
گفتنی است پیش از این حسن اسدی دیگر عضو شورای مرکزی ادوار تحکیم با حکم ممنوع الخروجی روبرو شده بود.

همچنین برخی از رسانه‌های خبری گزارش دادند که دکتر علی تاجرنیا عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس ششم و رییس کمیته صیانت از آرای استان تهران ستاد مهندس میرحسین موسوی شامگاه دیشب در پی احضار مجدد، به زندان بازگشت.
 
دکتر تاجرنیا که از اولین روزهای پس از انتخابات سال گذشته به‌مدت ۱۴۰ روز در بازداشت به سر می‌برد که با قرار وثیقه از زندان آزاد شد. 

حکم بدوی وی ۶ سال زندان و ۷۰ ضربه شلاق بود که در دادگاه تجدید نظر به ‌یک‌سال زندان کاهش پیدا کرد. 

دکتر تاجرنیا، دبیر کنگره سالانه دندانپزشکی کشور نیز می‌باشد که این کنگره تا ۵ روز دیگر با حضور جمع کثیری از پزشکان ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین