کد خبر: ۹۹۹۰۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۳

امام جمعه یزد: مسئولان باید به دست یاری گروه‌ها و احزاب مختلف پاسخ مثبت دهند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام محمدعلی صدوقی به احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی توصیه کرد که در مقابل مسائل ملی، کلی بیندیشند و وحدت و همدلی پیشه کنند.

محمدعلی صدوقی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی با انگیزه‌های مختلف خود درباره مسائل مختلف بحث و تبادل‌نظر می‌کنند که البته این امر خالی از اشکال است اما در مسائلی که وابسته به کلیت نظام است، گروه‌های مختلف باید اختلافات شخصی و گروهی با یکدیگر کنار گذاشته و در راستای مصالح ملی قدم بردارند.

وی افزود: مسأله هسته‌ای در حال حاضر برای کشور ما یک مسأله ملی است و همه جریان‌های سیاسی باید به گونه‌ای کمک و هم‌فکری کنند تا جو آرامی بر کشور حاکم باشد به‌ویژه در این موقعیت حساس، مسئولان کشور را یاری دهند.

صدوقی ادامه داد: مسئولان نیز باید برای گذر از این موقعیت حساس به دست یاری گروه‌ها و احزاب مختلف پاسخ مثبت دهند و در فضای همدلی برای رفع این مسأله تلاش کنند.

وی با اشاره به امضای بیانیه سه‌جانبه با حضور روسای جمهور برزیل، ترکیه و ایریان در هفته جاری و در حاشیه اجلاس 15 عنوان کرد: امضای این بیانیه بازتابی جهانی و واکنش‌های داخلی و خارجی بسیار داشت که البته اظهارنظرها در این زمینه خواه ناخواه خارج از افراط و تفریط نبود.

صدوقی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر قدم و اقدامی که باعث شود تنش هسته‌ای در ایران و بین الملل از بین برود، استقبال نمی‌کند و بیشترین واکنش‌های منفی از سوی این دو بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد که مسائل هسته‌ای ایران با تنش زدایی به پیش رود و تمامی 10 ماده بیانیه صادر شده از سوی ایران مورد توجه قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین