کد خبر: ۱۴۷۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۲
نجار:

هیچ تایید صلاحیت شده جدیدی معرفی نشده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مصطفی محمد نجار عصر امروز سه شنبه پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه آمادگی و هماهنگی خوبی بین ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات در استان‌ها و هیئت‌های اجرایی در سراسر کشور داریم، گفت: ۴۷ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور فعالند که مستقیما به وزارت کشور وصل هستند.

وزیر کشور با تشکر از کاندیدا‌ها که در روزهای تبلیغات برابر قانون عمل می‌کنند، گفت: از کاندیدا‌ها می‌خواهیم همانطور که تا کنون برابر قانون عمل کرده‌اند تا پایان زمان تبلیغات یعنی تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه نیز همین روال را ادامه دهند و مر قانون عمل کنند و اخلاق انتخاباتی داشته باشند.

وی افزود: انتخابات یک مانور ملی است که به شور و نشاط و فضای رقابتی نیاز دارد. بنابراین کاندیدا‌ها باید در چارچوب قانون عمل کنند و دیگران را تخریب نکنند و وعده‌های غیر عملی نیز ندهند. ارزیابی ما این است که فضای انتخاباتی فضای خوبیست و شواهد حاکی از مشارکت گسترده در انتخابات ۱۲ اسفند در سراسر کشور است.

نجار با بیان اینکه انتخابات مجلس نهم به صورت روان و با استفاده از تجربیاتی که از ۲۹ دوره انتخابات گذشته برگزار می‌شود گفت: همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تهیه و برای استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه ارسال شده است.

نجار در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که آیا آمار جدیدی از تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات به وزارت کشور اعلام شده است، گفت: تا این ساعت شورای نگهبان موردی را برای وزارت کشور ارسال نکرده است.

به گزارش مهر،سخنگوی شورای نگهبان شب گذشته از تایید صلاحیت تعدادی دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس هشتم در جلسه ویژه شورای نگهبان خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
0
You saved me a lot of hsalse just now.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین