کد خبر: ۱۷۷۶۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰
وزیر بهداشت:

ما هم نمی‌دانیم ارز دارو کجا مصرف شده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرضیه وحید دستجردی در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شبکه دو افزود: ما هم چنین اخباری را شنیده ایم و امیدواریم پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: ما تلاش زیادی برای اختصاص ارز مرجع به شرکتهای واردکننده دارو و مواد اولیه دارویی طی 6 ماه گذشته انجام داده‌ایم ولی موفق نشدیم و نمی‌دانیم این ارز در کجا مصرف شده است.

وی گفت: البته ناامید نیستیم و باید بگویم بسیار هم امیداوریم چون دولت و بانک مرکزی تعهد داده‌اند تأخیر پرداخت ارز مرجع دارویی جبران شود.

وحید دستجردی افزود: همکاران ما در سازمان غذا و دارو، بخش تجهیزات پزشکی، هیئت امنای ارزی و شرکت مادر تخصصی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و همه شرکتهایی که در این زمینه سر و کار دارند، یک پایشان در بانک مرکزی و یک پایشان در بانک عامل در حال تلاش و پیگیری هستند و خود من نیز مرتب در حال پیگیری و حل مشکل هستم.

وی اظهار داشت: برای اینکه مردم عزیز با مشکل دارویی مواجه نشوند در طول 6 ماه گذشته از طرق مختلف از جمله از طریق هواپیما و راههای دیگر این داروها را وارد کرده‌ایم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: از 2 و نیم میلیارد دلار نیاز ارزی کشور برای واردات دارو، دولت از ابتدای سال تاکنون فقط 600 میلیون دلار ارز مرجع تامین کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
پس چی میدونی!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
0
وزیر بهداشتی که ندونه ارز دارو کجا مصرف شده باید فاتحه بهداشت رو خواند
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
فقط ظاهر اسلامی و ادای کلمات قلمبه سلمبه اسلامی کافیه واسه وزیر شدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین