کد خبر: ۱۳۹۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹

آیت‌الله هاشمی شهادت پاسداران انقلاب را تسلیت گفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حسن مقدم و ۱۶ نفر از همرزمان شهیدش؛ تاکید کرد: رزمندگان و حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس بویژه در خونین‌شهر و آبادان؛ هرگز مجاهدت‌های این سردار شهید را پس از شکست حصر آبادان، عملیات طریق القدس، والفجر ۸ و کربلای ۵ را از یاد نبرده و نخواهند برد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی‌، متن کامل پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بدین شرح است‌:

انالله و انا الیه راجعون 

حادثه تاسف‌بار انفجار در سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجر به شهادت جمعی از پرسنل سپاه پاسداران بویژه سردار رشید شهید مهندس حسن مقدم فرمانده این مرکز گردید موجب تالم‌خاطر است.

رزمندگان و حماسه‌سازان ۸ سال دفاع مقدس بویژه در خونین‌شهر و آبادان‌؛ هرگز مجاهدت‌های این سردار شهید را پس از شکست حصر آبادان‌، عملیات طریق القدس‌، والفجر ۸ و کربلای ۵ را از یاد نبرده و نخواهند برد‌.

تلاش این سردار شهید و همرزمانش در توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمونه‌ای والا از اخلاص در عمل - صبر و استقامت و تدبیر مهندسی به شمار می‌رود که در دوران دفاع مقدس نتیجه آن در سازمان خودکفایی سپاه پاسداران تجلّی یافت و خوش درخشید.

شهادت این سردار رشید اسلام و ۱۶ نفر از همرزمانش را به رهبر معظم انقلاب‌، همرزمان‌، ملت بزرگ ایران و بویژه خانواده‌های آن عزیزان تسلیت گفته‌، از درگاه خداوند متعال برای شهداء علّو درجات و برای مجروحین این حادثه جانسوز سلامت و بهبودی کامل مسالت می‌نمایم‌.


اکبر هاشمی‌رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین