کد خبر: ۱۰۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰

آزادی محکومان مشمول عفو رهبری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بنا به دستور دادستان تهران مقرر گردید زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری شامگاه روز چهارشنبه از زندان آزاد شوند.

جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران شامگاه چهارشنبه با ارسال نامه‌ای به رئیس زندان اوین، دستور آزادی آن دسته از محکومان یاد شده مشمول عفو مقام معظم رهبری را که در زندان به سر می‌برند، صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران پیرو موافقت مقام معظم رهبری با عفو تعدادی از محکومین نادم قضایای بعد از انتخابات، دادستان تهران دستور آزادی این محکومین زندانی را صادر کرد.

بنا به دستور دادستان تهران مقرر گردید زندانیان مشمول عفو مقام معظم رهبری شامگاه روز چهارشنبه از زندان آزاد شوند. 

به مناسبت میلاد فرخنده حضرت زهرا(س) با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و موافقت مقام معظم رهبری 81 نفر از محکومین نادم قضایای بعد از انتخابات با بهره‌مندی از رافت اسلامی مورد عفو قرار گرفتند.

دادستان تهران روز دوشنبه گذشته طی گفت‌وگویی با رسانه‌های گروهی اعلام کرده بود فهرست پیشنهادی از محکومان نادم قضایای بعد از انتخابات متناسب با نوع محکومیت، وضعیت محکومان و رفتار آنان برای بهره‌مندی از رافت اسلامی برای ارائه خدمت مقام معظم رهبری تهیه شده است.

وی این اقدام قوه قضائیه را نشانگر چهره عدالت و رافت نظام اسلامی پس از مجازات خطاکاران اعلام و افزوده بود این محکومان پس از ظلم بزرگی که نسبت به نظام مرتکب شدند، با ابراز ندامت توانسنتد از رافت اسلامی برخودار شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین