کد خبر: ۱۰۳۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۰

قنبری: سال کار مضاعف است یا تعطیلی مضاعف؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از نمایندگان مجلس در اعتراض به تعطیلی‎های اعلام شده از سوی دولت خواستار جبرای خسارات وارده به مردم شد. 

داریوش قنبری نماینده ایلام، با بیان اینکه تعطیلات دو روز گذشته مجلس زیان‌های بسیاری را متوجه کشور کرده است، گفت: انتظار می‌رفت که مجلس جلوی تعطیلات مجلس را بگیرد و یا اینکه به دولت تذکر دهد.

سخنگوی فراکسیون اقلیت با بیان اینکه در کمال ناباوری شاهد تعطیلی مجلس بودیم، ادامه داد: این در حالی است که موکلین ما در گرمای ۵۰ درجه بالای صفر در حال کار کردن هستند و این با شان مجلس مطابقت ندارد که گفته شود به‌خاطر گرما آن هم در شرایطی که کار ما در فضای بسته و زیر کولر است بر سر کار نمی‌آییم.

وی با بیان اینکه بنا بود امسال سال کار مضاعف باشد، ادامه داد: اما ظاهرا امسال تعطیلی مضاعف و بیکاری مضاعف را تجربه می‌کنیم که لازم است در این زمینه توجهات جدی صورت گیرد.

سیدشهاب‌الدین صدر که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: هیات‌رئیسه در ارتباط با تعطیلی جلسه مجلس جلسه‌ای نداشته است، اما این مسأله در هیات‌رئیسه مطرح خواهد شد و کسانی که در این تصمیم‌گیری مشارکت داشته‌اند توضیح خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین