کد خبر: ۱۰۷۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۳
پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران

احمدی‌نژاد: مستکبران ببرهای کاغذی و رفتنی هستند

صهیونیست‌ها که هیچ، اربابانشان نیز جرات حمله به ایران را ندارند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه چه کسی حق دارد قطعه‌ای از سرزمین فلسطین را به دیگران بفروشد، تاکید کرد: من همین جا می‌گویم ملت فلسطین و دیگر ملت‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند. برخی در چه فضایی می‌خواهند، گفت‌وگو کنند. چه کسی می‌خواهد میانجی باشد، میانجی‌ها خودشان شریک دزد هستند! 

احمدی‌نژاد در سخنرانی پیش ‌از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه صهیونیست‌ها با گذشت سال‌ها از جنگ جهانی دوم بیش از هزار و 500 میلیارد دلار از کشورهای اروپایی به بهانه بدهی پدرانشان باج گرفته‌اند، تصریح کرد: آنها حرف از حقوق بشر می‌زنند، اما وقتی نوبت صهیونیست‌ها می‌رسد، این حقوق تعطیل می‌شود. اسرائیل در سازمان ملل به رسمیت شناخته می‌شود و شورای امنیت قطعنامه می‌دهد که کسی حق ندارد درباره هولوکاست سخن بگوید. 

وی با بیان اینکه هدف از تاسیس اسرائیل ادامه دوران استعمار است، افزود: البته این‌بار استعمارگران با یکدیگر وحدت دارند و در خاورمیانه که تسلط بر آن مقدمه تسلط بر جهان است، رژیم صهیونیستی را به عنوان ابزاری برای این هدف تاسیس کرده‌اند. لذا امروز اندیشه صهیونیست‌ها محور وحدت استعمارگران است و اگر آنها در هر موضوعی اختلاف کنند، در این زمینه نظر مشترک دارند. 

احمدی‌نژاد گفت: بعضی از غربی‌ها در ملاقات‌های‌شان با ما می‌گویند، هر چه می‌خواهید به ما بگوئید اما به صهیونیست‌ها چیزی نگوئید. 

احمدی‌نژاد یادآور شد: صهیونیست‌ها خود را برای تسلط 300 ساله آماده می‌کردند و همه نیز تسلیم آنها شده بودند. اما ملت حرکت کرد و امام روز قدس را برپا کرد. لذا از نام نهادن روز قدس تا امروز، اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. 

وی با اشاره به برگزاری مذاکرات صلح با خاطرنشان ساختن اینکه چندبار سازش‌کاران را به پای میز مذاکره کشاندند، اما مشکل حل نشد؛ ادامه داد: آنها به لبنان و غزه نیز حمله کردند. ولی موضوع حل نشد. اما دنیا بداند امروز فلسفه وجودی این رژیم زیر سئوال رفته است و دروغ آنها افشا شده است. قرار بود اسرائیل منافع کلان غربی‌ها را تامین کند و نیل تا فرات را بگیرد، اما امروز خرج این رژیم از دخل آن برای حامیانش بیشتر شده است. 

احمدی‌نژاد گفت: چه کسی حق دارد قطعه‌ای از سرزمین فلسطین را به دیگران بفروشد. من همین جا می‌گویم ملت فلسطین و دیگر ملت‌ها اجازه چنین کاری را نمی‌دهند. در چه فضایی می‌خواهید گفت‌و گو کنید. چه کسی می‌خواهد میانجی باشد. میانجی‌ها خودشان شریک دزد هستند. 

احمدی‌نژاد در تشریح اهداف گفت‌و گوهای صلح، تصریح کرد: یک هدف انتخابات آمریکا است. زیرا در دموکراسی لیبرال، هدف اول قدرت است و برای کسب رای می‌توان لشکرکشی کرد و حتی به صهیونیست‌ها سجده کرد. بر فرض انتخابات را بردید که احتمالا هم این‌گونه می‌شود، اما نیازی به این کثافت‌کاری‌ها ندارید. رایی که حاصل دروغ و جنایت است، جز در راه دروغ و جنایت به کار نخواهد رفت. 

وی ادامه داد: رژیم اسرائیل از درون فروپاشیده است ولی آنها به دنبال بازسازی آن هستند. البته سرکوب بیشتر ملت فلسطین هم هدف آخر آنها نیست. احتمالا آنها قصد حمله به کشورهای همسایه را نیز دارند. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مذاکرات صلح محکوم به شکست است، گفت: این مذاکرات مرده به دنیا آمده است و وقتی به واقعیت‌ها عمل نشود، معلوم است که این‌گونه خواهد شد. زیرا سرنوشت ملت فلسطین در خود فلسطین و از مقاومت مردم آن بیرون می‌آید نه از واشنگتن، پاریس و لندن، البته در این مذاکرات یک طرف صهیونیست‌ها نشسته‌اند و در طرف دیگر هم آن بنده خدا اسیر است. 

وی با بیان اینکه جنایات جدید سقوط اسرائیل را نزدیک‌تر می‌کند، تصریح کرد: عده‌ زیادی در صف خروج از اسرائیل هستند و حقیقت این است که فریب صهیونیست‌ها، شکست خورده است. البته صهیونیست یک حزب پیچیده است که بر مراکز قدرت، ثروت و رسانه مسلط است. 

احمدی‌نژاد در ادامه با آفرین گفتن بر مردم فلسطین به خاطر مبارزاتشان تاکید کرد: شکست اسرائیل جز با عبور از سختی‌ها ممکن نیست. قدرت حقیقی در دست ملت‌ها است و باید هوشیار باشند که در وقت معین، ماموریت نهایی را انجام دهند. 

وی خطاب به دولت‌های غربی نیز توصیه کرد تا با مردم خود روراست بوده یا اگر جسارت ندارند، ملت‌های خود را آزاد بگذارند و به جای آمریکا و غرب بر ملت‌ها و ارزش‌های الهی تکیه کنند. البته بعضی‌ها در مقابل اسرائیل ایستادند. 

احمدی‌نژاد تاکید کرد: امروز اگر در کشورهای جهان رای‌گیری شود، حتما چهره‌های ضدصهیونیستی رای خواهند آورد. 

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مستکبران ببرهای کاغذی و رفتنی هستند، گفت: باید دست‌به‌دست هم بدهیم تا ظلم را ریشه‌کن کنیم و هر کس امروز از آنها بترسد، حتما جزء خسارت‌دیده‌ها است. 

وی در ادامه خطاب به برخی دولت‌مردان غربی و آمریکایی اظهار داشت: باید رفراندوم آزاد برگزار شود تا نظر مردم فلسطین پرسیده شده و بدانند که رژیم اسرائیل رفتنی است و دیر یا زود در دادگاه عدالت ملت‌ها محکوم خواهند شد. البته شما رفراندوم را برگزار نمی‌کنید، زیرا از نتیجه آن مطلع هستید. همان‌گونه که دغل‌کاری کردید و این رژیم را روی کار آوردید، همان‌گونه هم آن را از بین ببرید و اگر دلتان برای آنها می‌سوزد، یک تکه زمین خودتان را به آنان بدهید. اما اگر به رفتار خودتان ادامه بدهید.
 هر کس به اسرائیل کمک کند، شریک جرم آنها در جنایات علیه ملت‌ها خواهد بود. 

احمدی‌نژاد ادامه داد: من نصیحت می‌کنم که اگر ادعا می‌کنید 2500 سال پیش این سرزمین متعلق به شما بوده است، فارغ از کذب بودن این ادعا، هیچ مرزی در امان نخواهد ماند. اگر این منطق حاکم باشد، شما بیش از همه ضرر می‌کنید. البته اگر جنایات اسرائیل را محکوم کنید، ملت‌های منطقه به شما فرصت خواهند داد. 

احمدی‌نژاد در پایان سخنانش با اشاره به تهدیدات اسرائیل برای حمله به نقاط مختلف ایران، یادآور شد: آنان هر چند وقت یک بار این مطالب را می‌گویند؛ یک بار تائید می‌کنند و یک بار هم تکذیب. البته هدف و ماموریت اسرائیل این است اما صهیونیست‌ها که هیچ، اربابان آنها نیز کوچک‌تر از آن هستند که به ایران تعرض کنند. 

احمدی‌نژاد گفت: روز قدس ادامه شب قدر است و امید است خداوند همه برکات شب قدر را به روز قدس منتقل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین