کد خبر: ۱۰۷۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۴
علی لاریجانی:

هیچ‌کس حق مذاکره با آمریکا را ندارد

هیچ‌کسی حق ندارد از تدابیر رهبری سرپیچی کند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و ایجاد فضای سالم اسلامی براساس تفکر روحانیت را با جدیت پیگیری خواهیم کرد، گفت: مذاکره با آمریکا به هیچ وجه ممکن نیست و هیچ‌کسی حق ندارد با شیطان بزرگ سازش کند. 

علی لاریجانی طی سخنانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در قم با اشاره به دیدار هیأت دولت با مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری تکلیف همه مسئولان نظام را روشن کردند و با تحلیل عمیق، نشان دادند که راه امام و انقلاب اسلامی مذاکره است اما نه با شیطان بزرگ.

وی اضافه کرد: هیچ‌کسی حق ندارد از تدابیر رهبری سرپیچی کند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران پیروان امام علی (ع) هستند و با تمام وجود از منافع فلسطین و حزب‌الله لبنان حمایت قاطعانه‌ای خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عزت ایران اسلامی و اسلام را در گرو تبعیت از مقام معظم رهبری دانست و تاکید کرد: ایشان در هفته دولت خواست ملت را توجه به محرومان جامعه، جهت‌دار بودن اقدامات فرهنگی و دیپلماسی و داشتن ارزیابی درست در جهت حرکت به سمت چشم‌انداز توسعه دانستند.

لاریجانی با تاکید بر حمایت قاطعانه مجلس از تدابیر رهبری، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن ستایش از رهنمود های ارزشمند رهبر معظم انقلاب با دقت این مسیر را ارزیابی و پیگیری می‌کند و هرگونه اقدامی که برای اجرای اصل 44 قانون اساسی و کمک به دولت و توجه به مردم باشد، دریغ نخواهد کرد.

رئیس مجلس اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی اقدامات فرهنگی و ایجاد فضای سالم اسلامی بر اساس تفکر روحانیت را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و یادآور شد: بیش از 30 سال است که به ابتکار امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اعلام شد و در این روز مسلمانان در سراسر جهان با انجام راهپیمایی تنفر و بیزاری خود را از رژیم دروغین صهیونیستی که توسط قدرت‌های زورگو در یکی از مقدس ترین سرزمین‌ها به مردم تحمیل شده اعلام می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین