کد خبر: ۱۰۹۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳
واعظی نژاد،معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی:

کارت های پایان خدمت، هوشمند می شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی، از هوشمند شدن صدور تمامی کارتهای پایان خدمت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای شروع طرح معافیت سه برادری تا کنون حدود 400 هزار کارت معافیت هوشمند در کشور صادر شده است.

سرهنگ حجت الله واعظی نژاد، با بیان این مطلب افزود: تا کنون صدور کارتهای هوشمند تنها برای معافیتهای سه برادری بود اما از هفته نیروی انتظامی که از 10 مهرماه آغاز می شود تمامی کارتهای معافیت به صورت هوشمند صادر می شوند.

معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی تصریح کرد: از هفته ناجا تمامی کارتهای معافیت پزشکی، کفالت، موارد خاص و سایر معافیتها به صورت هوشمند صادر می شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا سیستمهای موجود پاسخگوی صدور روزانه حجم بالای کارتهای معافیت است گفت: سیستمهای موجود در سازمان وظیفه عمومی به گونه ای طراحی شده اند که پاسخگوی تمامی نیازها در این زمینه هستند و هیچ مشکلی در زمینه صدور روزانه کارتهای معافیت رخ نخواهد داد.

سرهنگ واعظی نژاد افزود: همچنین طی دو تا سه ماه آینده تمامی کارتهای معافیت صادر شده در گذشته نیز طی فراخوان سازمان وظیفه عمومی تعویض و به صورت هوشمند صادر می شوند.

وی اظهار کرد: افرادی که تا کنون کارتهای معافیت دریافت کرده اند طبق فراخوان و بر اساس زمانبندی اعلام شده برای تعویض کارتهای معافیت خود باید اقدام کنند.

معاون اجتماعی سامان وظیفه عمومی در ادامه از هوشمند شدن صدور تمامی کارتهای پایان خدمت در کشور خبر داد و گفت: صدور تمامی کارتهای پایان خدمت به صورت هوشمند یکی از برنامه های سال جاری سازمان وظیفه عمومی است.

وی با اشاره به کاهش آمار جعل کارتهای معافیت با هوشمند شدن آنان، افزود: هوشمند شدن صدور کارتهای معافیت موجب می شود تا امکان هرگونه جعل این کارتها از بین برود و همچنین زمینه مناسبی را برای شناسایی هرچه سریعتر جاعلان فراهم می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی اکبرابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
0
0
تعویض کارت پایان خدمت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین