کد خبر: ۱۲۱۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۳ - ۱۴:۵۴
با برپايي راهپيمايي 22 بهمن

فردا آغاز بيست و ششمين سال جمهوري اسلامي

آفتاب‌‌نیوز : براساس همين مسائل، احزاب و گروه هاي مختلف در انتشار بيانيه هاي مختلف مبني بر حضور همه جانبه در اين راهپيمايي در مورد اين مباحث نيز موضع گيري كرده اند.

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، از جمله نهادهايي است كه در بيانيه اش ضمن اعلام حضور در راهپيمايي از فرهيختگان دانشگاهي نيز خواسته تا دوشادوش آحاد ملت مسلمان بار ديگر با شركت در راهپيمايي با آرمان هاي رهبر كبير و انقلاب و شهداي راه آزادي پيمان ببندند.

در اين بيانيه آمده است براي تداوم انقلاب بايد استعمار فرانو را شناخت و آمريكا مطمئن باشد سيلي كه از نسل سوم انقلاب خواهد خورد به مراتب شايد بدتر از سيلي نسل اول انقلاب خواهد بود.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز در بيانيه انتشار يافته خود، اظهارات مداخله جويانه بوش را سبب خشم ملت ايران دانستند و تهديد ايران اسلامي را به بهانه دستيابي به تسليحات هسته اي، تلاش در جهت فاصله ميان مردم و حكومت اسلامي، تبليغ ناكارآمدي نظام اسلامي و... را در راستاي جلوگيري از جريان رو به رشد انقلاب اسلامي و به زانو درآوردن آن دانست.

وزارت علوم و تحقيقات و فناوري نيز از جمله سازمان هايي است كه ضمن اعلام همگامي با مردم براي حضور در راهپيمايي آورده است تا به شركت در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر جلوه اي از يگانگي و استكبارستيزي را به نمايش گذارند.

جامعه اسلامي كارگران ضمن تبريك سالگرد انقلاب اسلامي در بيانيه اش آورده است استفاده از فناوري غيرنظامي هسته اي را حق مسلم همه كشورها است و از آن كوتاه نخواهند آمد.

اتحاديه تشكل هاي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي نيز با اشاره به بوش و ادعاهايش در بيانيه خود آورده مردم رشيد و آگاه ايران اسلامي به خوبي وظايف انقلابي خويش در شرايط كنوني كه نئومحافظه كاران حاكم بر كاخ سفيد براي نظام اسلامي خط و نشان مي كشند واقف هستند و با حضور در راهپيمايي بار ديگر به جهانيان ثابت مي كنند كه از دستاوردهاي انقلاب حراست كنند.

ديگر گروهي كه در اين مورد بيانيه منتشر كرده جامعه اسلامي دانشجويان است كه ضمن تجديد بيعت با رهبري معظم انقلاب اسلامي و بيزاري و برائت از دشمنان انقلاب اسلامي، مقابله با چالش هاي پيش رو از جمله بيكاري، اعتياد، مقاومت در برابر فشارهاي بيروني و دفاع از حق مسلم كشورمان در برخورداري از انرژي هسته اي را از جمله مواردي دانسته كه بايد مدنظر مسئولان نظام باشد.

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، حزب اعتدال و توسعه، اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان نيز بيانيه هايي را در اين زمينه منتشر كرده اند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي كه مسئوليت برگزاري اين مراسم را برعهده دارد، با دعوت از مردم براي پاسخگويي به تهديدات و ياوه پراكني سردمداران كاخ سفيد در مراسم راهپيمايي پنجشنبه 22 بهمن ماه شركت كنند. در اين اطلاعيه هفت مسير نيز براي راهپيمايي تهران مشخص شده است.

رسانه ها و برخي كارشناسان سياسي و بين المللي خارجي و داخلي چشم انتظار برگزاري راهپيمايي بيست و ششمين سال آغاز جمهوري اسلامي در فردا، 22 بهمن ماه سال 83 هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین