کد خبر: ۱۲۹۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹

گزارش جوان از موضع اصلاح‌طلبان در برابر جریان انحرافی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت روزنامه جوان نوشت: «جریانات مختلف اصلاح طلب پس از مطرح شدن جریان موسوم به انحرافی در افکار عمومی تحلیل‌های متفاوتی از این جریان ارائه داده‌اند و غیر از طیفی از اصلاح‌طلبان تندرو که خواهان همکاری با جریان انحرافی بوده‌اند اکثریت اصلاح طلبان تحلیل‌های جالب و خاصی از این جریان و به‌ویژه شخص لیدر آن داشته‌اند». 

به گزارش آفتاب، این سایت می‌افزاید: «اصلاح‌طلبان در لایه‌های مختلف معتقدند که جریان انحرافی اتفاق بزرگی است و اصلاح‌طلبان باید تلاش کنند که به هیچ وجه به این جریان انحرافی وصل نشوند». 

جوان بدون آن‌که به مورد خاصی اشاره کند، با بیان این‌که "برخی لایه‌های تندرو جریان فتنه که در ایام سال 88 از هیچ حرکتی در راستای مقابله با نظام کوتاهی نکردند نظیر برخی جریانات نزدیک به مجاهدین انقلاب در لایه‌هایی ارتباطاتی با جریان انحرافی برقرار کرده‌اند و از شخص لیدر این جریان حمایت می‌کنند" از قول این لایه‌ها می‌نویسد: «لیدر جریان انحرافی همان حرفهای ما را می زند و حمایت از او برای رسیدن به اهداف لازم است». 

این روزنامه نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان یک بار دیگر تأکید می‌کند «لایه‌های معقول اصلاحات نظری متفاوت از عناصر پایین دستی دارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین